رپورتاژ آگهی/

بهترین ساحل‌های کشور یونان برای گذران تعطیلات

کدخبر : 61436

بسیاری از مردم برای گذراندن تعطیلات خود به یونان سفر می‌کنند تا از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی این منطقه به خوبی بهره‌مند شوند. ساحل‌های زیبایی در این کشور وجود دارند که دیدن آنها خالی از لطف نیست. شما عزیزانی که قصد سفر به یونان را دارید از طریق دریافت ویزای توریستی می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع مهاجرت به یونان برای شما از طریق دریافت ویزای مسافرتی به شما کمک می‌کند که چند روز را بدون هیچ دغدغه‌ای در یونان سپری کنید و از هوای مدیترانه‌ای این منطقه لذت برید.

معرفی کشور یونان

کشور یونان یکی از مناطق بسیار زیبای مدیترانه‌ای است که آب و هوای بسیار عالی دارد و شما می‌توانید در تمام فصل‌های سال به این منطقه مدیترانه‌ای مهاجرت کنید. این کشور در قسمت شرقی قاره اروپا قرار گرفته است یونان از یک طرف به آسیا و از طرف دیگر به اروپا و از سمت دیگر نیز به قاره آفریقا برخورد می‌کند. با مهاجرت به یونان می‌توانید از فرهنگ غنی این کشور و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و همچنین از سواحل زیبایی که دارد دیدن کنید.

جاذبه‌های دیدنی یونان

یونان از قبیل کشورهایی است که در کنار دریای مدیترانه واقع شده است و دارای آب و هوای معتدل و بسیار خوبی است. هتل‌های زیبایی در این منطقه بنا شده‌اند که دارای چشم اندازی بسیار دلنشین و زیبا از دریا و ساحل هستند. جاذبه‌های این کشور کاملاً طبیعی هستند. سواحل بسیار خاصی در این منطقه وجود دارند که بسیاری از مردم دنیا را در روزهای خوش آب و هوا و خاص به سوی خود فرا می‌خوانند. شما می‌توانید با دریافت ویزای توریستی به این منطقه سفر کنید و به دیدن این سواحل جذاب بروید و از این چشم انداز منحصر به فرد در این منطقه بهره‌مند شوید.

ساحل کریتی

ساحل کریتی یکی از جاذبه‌های طبیعی یونان است که می‌توانید با سفر به این منطقه از طبیعت بکر لذت ببرید. ساحل کرت یا اقریطس در جزیره کرت قرار دارد و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. شما عزیزان پس از مهاجرت به یونان می‌توانید از این ساحل طبیعی و جذاب دیدن کنید. در کنار این ساحل می‌توانید از کوهستان‌ها و غارها و همینطور از تنگه‌هایی که در این منطقه وجود دارند نیز دیدن کنید. ورزش‌های آبی در این منطقه بسیار رواج دارند و شما می‌توانید در فصل تابستان به این منطقه ساحلی زیبا سفر کنید.

ساحل مینوکوس

این ساحل در جزیره مینوکوس واقع شده است و شما با ورود به این جزیره می‌توانید وارد ساحل شنی آن شوید. شما می‌توانید از طرف آتن با کشتی به سوی این ساحل سفر کنید و به این منطقه بسیار شیک و لوکس مراجعه کنید تا روزهای خوبی را در این منطقه سپری کنید. می‌توانید برای گرفتن حمام آفتاب وارد این ساحل شوید.

ساحل ناکسوس

ساحل ناکسوس یکی از تفریحگاه‌های بی نظیری است که در کشور یونان وجود دارد. آب دریای این منطقه بسیار زیبا و خالص است و با رنگ آبی زیبایی به چشم می‌خورد.

ساحل پاروس

سواحل متعددی در جزیره پاروس وجود دارند که از زیبایی کاملاً طبیعی بهره می‌برند. این سواحل کاملاً پرطرفدار هستند و پس از مهاجرت به یونان می‌توانید وارد این سواحل شوید و از چشم انداز خاصی که دارند بهره برید. توجه داشته باشید که منطقه‌های گردشگری بسیار خوب و دلنشینی در این سواحل وجود دارند که شما می‌توانید در این مناطق و در اقامتگاه‌هایی که در این منطقه‌ها بنا شده‌اند برخوردار شوید.

لوتراکی

یکی از سواحل زیبای یونان که یک اقامتگاه بی نظیر در این کشور به شمار می‌رود لوتراکی نام دارد که هر سال پذیرای تعداد زیادی از توریست‌ها از نقاط مختلف جهان است. این ساحل در خلیج کورینس یونان واقع شده است و یک منطقه بسیار دیدنی در این کشور محسوب می‌شود. این ساحل در 81 کیلومتری غرب شهر آتن و در 8 کیلومتری شمال شرق کورینتوس قرار گرفته است. شما عزیزانی که به یونان سفر می‌کنید با عزیمت به این منطقه می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی در این ناحیه بهره‌مند شوید و اوقات بسیار خوشی را در لوتراکی طی کنید.

اهمیت دریافت ویزای توریستی یونان

بسیاری از مردم در رابطه با منطقه‌های طبیعی و سواحل موجود در کشور یونان اطلاعات خوبی در اختیار دارند. از این رو از سراسر جهان به این کشور مهاجرت می‌کنند تا به دیدن این سواحل و منطقه‌های دیدنی و طبیعی بشتابند. از طرف دیگر یونان یک کشور غنی از نظر تاریخی است و قدمت زیادی دارد. نواحی مختلف تاریخی و بناهای باستانی در این کشور نیز توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب می‌کنند.

حتی می‌توانیم بگوییم که با مهاجرت به یونان می‌توانید از فرهنگ غنی این کشور نیز اطلاع پیدا کنید. مردم در این منطقه دارای آداب و رسوم خاصی هستند که شما مسافران عزیز با مهاجرت به این کشور می‌توانید با این فرهنگ و آداب و رسوم نیز آشنا شوید. به همین دلیل است که می‌توانیم بگوییم دریافت ویزای توریستی برای مهاجرت به این کشور برای بسیاری از مردم در نقاط مختلف جهان از قبیل ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

چگونگی اخذ ویزای توریستی

همانطور که می‌دانید برای مهاجرت به یونان می‌توانید روش‌های مختلفی را در پیش گیرید. در صورتی که به قصد تفریح به این منطقه عزیمت می‌کنید می‌توانید به اخذ ویزای توریستی اقدام کنید. برای انجام این کار باید با آژانس هواپیمایی برتر تماس بگیرید. این آژانس می‌تواند بهترین تورهای مسافرتی به این منطقه را به شما عزیزان معرفی کند. شما می‌توانید به خرید این تورها اقدام کنید. به این معنی که هم بلیط و هم هتل خود را از مبدأ تعیین می‌کنید و پس از پرداخت هزینه‌های لازم به خرید این تور می‌پردازید.

از طرف دیگر می‌توانید فقط بلیط هواپیما را از مبدأ خریداری کنید و پس از ورود به یونان به اجاره خانه و یا آپارتمان و حتی به رزرو هتل در منطقه دلخواه خود در این کشور اقدام کنید. به هر حال برای این که بتوانید به اخذ ویزای توریستی یونان بپردازید لازم است که با مؤسسه مسافرتی تماس بگیرید. این آژانس بهترین بلیط‌های هواپیمایی و تورهای یونان را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی یونان

افرادی که در صدد هستند تا به کشور یونان مهاجرت کنند و تعطیلات بسیار خوبی را در این منطقه بگذرانند باید مدارک خود را به طور کامل به مرکز اصلی ارائه دهند. این مدارک به عبارت زیر هستند:

  • اصل شناسنامه
  • کارت ملی
  • اصل گذرنامه
  • درخواست کتبی برای دریافت ویزای توریستی

توجه داشته باشید در صورتی که مدارک این افراد ناقص باشد با ویزای آنها موافقت نمی‌شود. از این رو برای مهاجرت به یونان لازم است که ابتدا و در وهله اول مدارک خود را به دقت بررسی کنند تا در این صورت بتوانند ویزای خود را برای عزیمت به یونان دریافت کنند.

به چه موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به یونان اعتماد کنیم؟

توجه داشته باشید که مؤسسه مهاجرتی گلدن اینوستمنت همیشه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در راستای اهداف خود قدم بردارید. با کمک این مؤسسه است که می‌توانید به کشور یونان سفر کنید و برای خود و اعضای خانواده خود ویزای توریستی دریافت کنید. باید توجه داشته باشید که مشاوران خبره در این مرکز کار می‌کنند و همیشه مشاوره‌های خوبی را در اختیار مراجعه کننده‌های خود قرار می‌دهند. به این صورت افرادی که قصد مهاجرت به کشور یونان را دارند می‌توانند از این مشاوره‌ها بهره برند و به دریافت ویزای توریستی اقدام کنند و اوقات خوبی را در یونان به سر برند و از سواحل طبیعی این کشور لذت ببرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه