رپورتاژ آگهی/

چگونه بدون هزینه تبلیغات فالوورهای پیج اینستاگرام مان را زیاد کنیم؟

چگونه بدون هزینه تبلیغات فالوورهای پیج اینستاگرام مان را زیاد کنیم؟
کدخبر : 62628

جذب فالوور در اینستاگرام راهکارهای مختلفی دارد که تبلیغات یکی از پرهزینه ترین راهکارها برای انجام این کار است. اگر قصد دارید در اینستاگرام موفق شوید، قطعا باید میزان فالوور شما بالا باشد تا بتوانید محصولات خود را بفروشید و یا تبلیغات بگیرید. اما احتمالا برای شروع کار آنقدر بودجه زیادی نداشته باشید که هزینه های سنگین تبلیغات برای جذب فالوور در اینستاگرام را داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب به شما خواهیم گفت که باید چگونه بدون هزینه تبلیغات فالوورهای پیج اینستاگرام‌مان را زیاد کنیم.

 

راه های جذب فالوور در اینستاگرام بدون تبلیغات

جذب فالوور ارگانیک و موثر در اینستاگرام کار چندان پیچیده ای نیست، اما بدون هزینه تبلیغات یا خرید فالوور قطعا کار زمانبری است.

در ادامه موثرترین و جدیدترین راه های افزایش فالوور اینستا بدون تبلیغات را معرفی می کنیم.

 

بهینه سازی بیوی پیج

اولین کاری که می تواند در افزایش فالوور شما موثر باشد، ساختار بیوی پیج شماست. در واقع اینستاگرام از این قسمت می تواند متوجه شود که شما چه محتوایی را به کاربران ارائه می دهید. همچنین هنگامی که یک کاربر وارد پیج شما می شود اولین چیزی که با آن برخورد می کند بیوی پیج است و بیو می تواند باعث شود که یک کاربرد لحظات بیشتری را در پیج شما سپری کند.

سعی کنید اگر وب سایت یا کانال خاصی به جز پیج اینستاگرام دارید، لینک آن را حتما در بیوی پیج قرار دهید. همچنین در ابتدای بیو نوع خدماتی که در پیج ارائه می شود را مشخص کنید و سعی کنید این کار را فقط با چند کلمه کلیدی و موثر انجام دهید.

 

انتخاب زمان درست برای انتشار پست

یکی دیگر از اصول اولیه برای جذب فالوور اینستاگرام بدون تبلیغات، انتخاب زمان درست برای انتشار پست است. به طور کلی شما باید مخاطب هدف پیج خود را بشناسید. به عنوان مثال اگر محتوای پیج شما بیشتر مخصوص کارمندها باشد، مشخص است که تا ساعات اداری شانس کمتری برای دیده شدن پست های شما وجود دارد. یا مثلا اگر نوجوانان مخاطب شما هستند در ساعاتی که آنها در مدرسه یا دانشگاه هستند نباید پست را منتشر کنید.

البته از طریق تحلیل های آماری بخش Insight پیج بیزینسی هم می توانید تشخیص دهید که در چه ساعاتی و در چه روزهایی هر پست شما چقدر بازدید داشته است که این موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

تولید محتوای مستمر و منظم

به اعتقاد بسیاری از اینستاگرامرها و متخصصان حوزه درآمدزایی از اینستاگرام، تولید محتوای مستمر کلید موفقیت در این پلتفرم است. پیج های مختلفی وجود داشته اند که در ساعات مشخصی به صورت مداوم فقط یک پست تکراری را منتشر می کردند و توانسته اند به اکسپلور برسند و موفق شوند. هرچند که می توانید از خدمات اکسپلور اینستاگرام هم استفاده کنید.

با این اوصاف هرچقدر بیشتر تولید محتوا کنید و این تولید محتوا نظم بیشتری داشته باشد، شانس شما نیز برای جذب فالوور بیشتر خواهد بود.

 

  1.  

تولید محتوا با شانس به اشتراک گذاری بالا

احتمالا شما هم در طول روز بارها پست هایی را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید. اگر دقت کنید اکثر پست هایی که به اشتراک گذاشته می شوند، محتوای طنز یا آموزشی دارند. به همین دلیل اگر در هر زمینه ای فعالیت می کنید، سعی کنید پست های جذاب و گاهی اوقات با چاشنی طنز تولید کنید، احتمالا زودتر به نتیجه برسید.

 

تولید محتوا با ریلز‌های جذاب

از زمانی که قابلیت انتشار ویدیو با حالت ریلز به اینستاگرام اضافه شد، کاربران زیادی توانستند به سرعت به اکسپلور راه پیدا کنند. ریلز‌ها احتمال بیشتری برای رسیدن به اکسپلور را نسبت به دیگر انواع انتشار پست در اینستاگرام دارند. بنابراین حتما باید سعی کنید از این قابلیت در تولید محتوا پیجتان استفاده کنید.

البته در استفاده از ریلز‌ها باید برخی از قواعد را رعایت کنید که در ادامه آنها را توضیح می دهیم:

  1. در کپشن ریلز از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها استفاده کنید.
  2. از موزیک های ترند و خاص برای ریلز استفاده کنید.
  3. سعی کنید تا جای ممکن محتوای ریلز کوتاه باشد.
  4. از تولید محتوای کپی خودداری کنید و سعی کنید محتوای شما یونیک باشد.
  5. احتمالا افراد زیادی نتوانند ریلز شما را به دلایل مختلفی با صدا ببینند، پس حتما برای ریلز زیرنویس قرار دهید.
  6. در ریلز نباید به هیچ عنوان واترمارک به خصوص لوگوی تیک تاک وجود داشته باشد.
  7. از ترندهای روز اینستاگرام استفاده کنید.
  8. استراتژی هشتگ گذاری داشته باشید

هشتگ گذاری باید اصولی باشد و نمی توانید فقط از هر هشتگ مرتبطی استفاده کنید و انتظار نتیجه گرفتن هم داشته باشید. همانطور که ورود به اکسپلور می تواند باعث افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام‌مان بدون تبلیغات شود، ورود به هشتگ های میلیونی نیز تاثیر زیادی در جذب فالوور خواهد داشت.

ابتدای کار باید سعی کنید روی هشتگ های کوچکتر سرمایه گذاری کنید و هر چقدر که قدرت پیج شما بالاتر رفت و تعداد فالوورهای بیشتری داشتید می توانید استراتژی خود را با هشتگ های میلیونی تنظیم کنید.

 

بیشتر ویدیو بگذارید تا عکس

در اینستاگرام ویدیو ارزش بیشتری نسبت به عکس دارد و بیشتر می تواند کاربر را به خود مشغول کند. به همین دلیل بهتر است حتی الامکان از ویدیو استفاده کنید.

 

کپشن های کوتاه و داستانی استفاده کنید

شاید در گذشته کپشن های طولانی جواب میداد، اما امروزه اینستاگرام به مطالبی که خیلی سریع و کوتاه مخاطب را به هدفشان می رساند اهمیت می دهد. پس مهمترین اطلاعات را در فشرده ترین حالت ممکن در کپشن بنویسید.

 

مشارکت در کامنت ها

این روزها کامنت خواندن به یکی از تفریحات کاربران اینستاگرام تبدیل شده و طنازی کاربران زیر پست های مختلف باعث شده که افراد زیادی برای کامنت گذاشتن یا خواندن آنها اشتیاق داشته باشند. به خصوص که قابلیت لایک کامنت ها و تاثیر آن در دیده شدن زیاد است و افراد زیادی سعی می کنند کامنت های جالبی را زیر پست های مختلف بنویسند.

سعی کنید زیر پست های خودتان با مردم تعامل داشته باشید و با مشارکت در کامنت ها به کاربران این انگیزه را بدهید که همیشه برای شما کامنت بگذارند. همچنین سعی کنید در پیج رقبای خود حضور داشته باشید و با کامنت های جذاب و جالب، کاربران را ترغیب کنید که یکبار روی پروفایل شما کلیک کنند و از پیج شما هم بازدید داشته باشند.

 

برای افزایش تعامل، نظرات را پین کنید

افزایش تعامل مساوی است با افزایش فالوور. بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنید تا تعامل با پست های شما بیشتر شود. کاربران زیادی هستند که علاقه دارند کامنتشان زیر پست ها پین شود تا پیج آنها نیز دیده شود.

می توانید با اجرای مسابقات نظرسنجی این جایزه را در نظر بگیرید که افراد موفق در مسابقه کامنتشان پین می شود. همچنین می توانید نظراتی که جالب و یا به خصوص طنز هستند را پین کنید تا دیگر افراد با مطالعه آن کامنت ترغیب شوند کامنت های دیگر را بخوانند و از این طریق مدت زمان بیشتری را در پست شما سپری کنند.

 

چطوری بدون تبلیغات فالوور اینستاگرام جذب کنیم؟

در این مقاله سعی کردیم 10 راهکار جدید و اصلی برای افزایش فالوور بدون تبلیغات را بیان کنیم. افزایش فالوور در اینستاگرام راهکارهای مختلفی دارد که فقط به این 10 روش خلاصه نمی شود و مطمئنا راه های دیگری مانند خرید فالوورایرانی اینستاکرام، تبلیغات و ... نیز می توانند در افزایش فالوور شما موثر باشند. اما با انجام این 10 ترفند کاربردی که برای شما توضیح داده ایم مطمئن باشید خیلی سریع با رشد فالوورهای پیجتان روبرو خواهید شد.

منبع : اینبو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه