رپورتاژ آگهی/

بهره‌وری بیشتر در فروش با انتخاب اجناس پر سود

بهره‌وری بیشتر در فروش با انتخاب اجناس پر سود
کدخبر : 65357

با افزایش اعتماد مردم به خرید اینترنتی، روزبه‌روز به تعداد فروشگاه‌های اینترنتی اضافه می‌شود. به‌طوری‌که افراد حتی کالای روزانه‌ای مثل نان هم به صورتی اینترنتی می‌خرند. اما خرید اینترنتی هم به سود خریدار است و هم فروشنده.

 

آیا همه کسب و کارهای اینترنتی درآمد بالایی دارند؟ قطعاً درآمد همه کسب و کارهای اینترنتی یکسان نیست؛ بسته به نوع کالا و فعالیت صاحب کسب و کار، درآمد هر کسی فرق دارد.

اما پیدا کردن کالاهای پرسود در ایران چندان کار سختی هم نیست. در یک دوره خرید اسلایم‌های بازی به حدی زیاد بود که فروشندگان آن روزانه میلیون‌ها تومان درآمد کسب می‌کردند.

البته این نوع کالاها به صورت دوره‌ای درآمد زیادی دارند. اما کسب و کارهای کوچک پرسودی هستند که مدت‌ها است از فروش کش و گیره کوچک هم درآمد بالایی دارند. اگر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان دنبال پیدا کردن اجناس پر فروش هستید، قطعاً این مطلب به دردتان می‌خورد.

چرا باید محصولات را به صورت اینترنتی بفروشیم؟

با افزایش اعتماد مردم به خرید اینترنتی، روزبه‌روز به تعداد فروشگاه‌های اینترنتی اضافه می‌شود. به‌طوری‌که افراد حتی کالای روزانه‌ای مثل نان هم به صورتی اینترنتی می‌خرند. اما خرید اینترنتی هم به سود خریدار است و هم فروشنده.

فروشنده نیازی به اجاره مغازه، دریافت جواز، استخدام نیرو، خرید دکور و... ندارد. خریدار هم نیازی ندارد تا وقت و زمان زیادی برای خرید کالاهای مورد نیازش اختصاص دهد؛ با یک کلیک می‌تواند محصولات دلخواهش را از سراسر ایران تهیه کند.

برای همین به عنوان یک فروشنده نیاز دارید که در محیط آنلاین هم فعالیت داشته باشید. از طرف دیگر اگر سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار ندارید، می‌توانید در منزل هم یک شغل اینترنتی داشته باشید. فقط باید بدانید چه محصولاتی را برای فروشگاه اینترنتی خودتان تأمین کنید.

 

انتخاب بهترین اجناس برای فروش اینترنتی

حالا سؤال اینجاست که چطور اجناس پرسودی برای فروش پیدا کنیم؟ انتخاب اینکه چه محصولی در فروشگاه اینترنتی خودتان بفروشید اهمیت زیادی دارد. ولی اینکه کدام محصول می‌تواند زودتر درآمد زیادی برایتان داشته باشد از آن هم مهم‌تر است.

 

 

نکاتی برای پیدا کردن اجناس پرسود در ایران که باید به آن توجه کنید:

 

  1. تأمین محصول راحت باشد؛ شما باید محصولی برای فروشگاه اینترنتی پیدا کنید که تهیه و تأمین آن راحت باشد.
  2. متقاضیان زیادی داشته باشد؛ در درجه دوم باید ببینید که در حال حاضر چه محصولاتی فروش خیلی خوبی دارند.
  3. مشکل مخاطب را حل کند؛ دنبال محصولاتی باشید که مشکل و نیاز مخاطب را به راحتی رفع کند. (مثلاً کالای گردو شکن)

 

حالا با این توضیحاتی که دادیم، چند مدل کالا که برای فروش اینترنتی مناسب هستند، معرفی می‌کنیم:

 

  • قهوه و چای سبز
  • عینک آفتابی
  • لوازم آرایشی بهداشتی
  • اسباب بازی
  • کالاهای مربوط به حیوانات
  • هندزفری
  • عطر و ادکلن

 

کالای دست ساز پر فروش برای فروشگاه اینترنتی:

 

  • شمع دست ساز
  • چاپ روی تیشرت
  • جواهرات بدل
  • ظروف سفالی
  • گیاهان تزیینی

 

چطور محصولات را بفروشیم؟

حالا به نظرتان بهترین پلتفرم برای فروش اینترنتی این کالاهای پرسود کجاست؟ سه پیشنهاد برای شما داریم.

 

فروش محصول در وب سایت

اولین پیشنهاد که می‌تواند خیلی به دردتان بخورد، راه اندازی سایت فروشگاهی است. شبکه‌های اجتماعی در دوره‌های زمانی مختلف دچار محدودیت شده‌اند و فروش پیج‌ها کاهش پیدا کرده است.

اما اگر بتوانید با تولید محتوا و سئو سایت خودتان را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید، در دراز مدت فروش خوبی نصیبتان می‌شود.

از طرف دیگر نیازی به اجاره مغازه و هزینه‌های سرسام آور فروشگاه حضوری ندارید. برای ساخت سایت با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن هم می‌توانید از فروشگاه ساز استفاده کنید. هر چیزی را می‌شود آنلاین فروخت ولی بهتر است تحقیق کنید خرید و فروش چه چیزی سود بیشتری دارد؟

مثلاً سایت پرتال یک فروشگاه ساز است که در کمتر از 2 دقیقه یک سایت رایگان تحویل شما می‌دهد. برای ساخت سایت فقط نیاز به ثبت نام در سایت دارید. از طرفی ۷ روز ابتدایی ثبت نام می‌توانید به صورت رایگان از پرتال استفاده کنید. البته هزینه اشتراک سالیانه فروشگاه ساز کمتر از چیزی است که فکرش را بکنید.

 

فروش محصول در اینستاگرام

روش دوم فروش محصول در شبکه اجتماعی پرطرفداری مثل اینستاگرام است. روزانه میلیون‌ها کاربر از اینستاگرام بازدید می‌کنند. حالا اگر پیج اینستاگرامی شما هم بتواند بخش کوچکی از این مخاطبان را جذب کند، قطعاً فروش خوبی از اینستاگرام نصیبتان می‌شود.

 

فروش محصول در کانال‌های فروش

روش آخر پیشنهادی لیست ما استفاده از کانال‌های فروشی مثل ایمالز و ترب است. ترب یک موتور جستجوگر کالا است که فروشنده‌های مختلفی محصولاتشان را در آن قرار داده‌اند. از آنجایی که سایت ترب در بسیاری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود، بازدید خیلی خوبی دارد.

حالا فروشنده‌ها با قرار دادن محصول، قیمت محصول و لینک خرید مستقیم محصول در سایت ترب، بخشی از بازدیدکنندگان ترب را به سایت خودشان هدایت می‌کنند.

البته برای فعالیت در این سایت‌ها باید یک سایت اینترنتی داشته باشید.

 

همین حالا دست به کار شوید!

پس بدون فوت وقت دست به کار شوید و یک سایت شخصی مادام‌العمر بسازید. بعد از اینکه محصول پرسود و پرطرفداری برای فروش پیدا کردید، یک اسم انتخاب کنید و کار ساخت سایتتان را شروع کنید. مطمئن باشید که با ساخت سایت می‌توانید در زمان کمی فروش داشته باشید.

منبع: https://www.portal.ir/the-complete-instagram-ads-training

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه