رپورتاژ آگهی/

کسب درآمد در خانه با تولید تخم مرغ

کسب درآمد در خانه با تولید تخم مرغ
کدخبر : 66782

برای اینکه بتوانید نسبت به تولید تخم مرغ در خانه اقدام کنید، ابتدا باید قفس مرغ تخمگذار و تجهیزات آن را از فروشگاهی معتبر مانند آی طیور بخرید. آی طیور بهترین محصولات را باکیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده است.

 

روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد ازطریق طیور وجود دارد که تولید تخم مرغ در خانه‌یکی از بهترین آن‌ها است. همان‌طور که همه شما می‌دانید، تخم مرغ یکی از مهم‌ترین مواد خوراکی است که در هر جایی از دنیا استفاده می‌شود.

شما می‌توانید تخم مرغ را به‌صورت آب پز یا پخته شده با روغن میل کنید. محبوبیت بالای تخم مرغ باعث شده تا سود زیادی در تولید آن وجد داشته باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل این روش درآمدزایی را باهم بررسی کنیم.

پرورش مرغ تخمگذار در خانه

مرغ را باید یکی از محبوب‌ترین حیوانات دانست که در راسته طیور قرار گرفته است. این پرنده را می‌توانید به‌صورت گوشتی یا تخمگذار پرورش دهید. مرغ گوشتی، مرغی است که تغذیه کمتری داشته و بیشتر روی وزن آن تمرکز می‌شود.

اما مرغ تخمگذار متفاوت بوده و به تغذیه بیشتری نیاز دارد. روش نگهداری از این مرغ متفاوت بوده و تنها برای تولید تخم مرغ از آن استفاده می‌شود. قفس استفاده شده برای این مرغ مجهز به مخزن تخم بوده و دان بیشتری برای تغذیه آن نیاز دارید.

مزایای تولید تخم مرغ در خانه

شاید با خودتان فکر کنید که تولید تخم‌مرغ در خانه کسب‌وکاری ساده بوده و سود خوبی برای شما ندارد؛ اما باید گفت که به این شکل نیست. این روش یک کسب‌وکار عالی بوده و مزایایی همانند موارد زیر برای شما خواهد داشت:

دارای فرایندی آسان و سریع

یکی از مهم‌ترین مزایایی که تولید تخم‌مرغ در خانه برای شما به ارمغان آورده این است که بسیار سریع و آسان است. شما این قابلیت را دارید که در کمترین زمان ممکن پرورش مرغ تخمگذار را انجام داده و سپس تخم مرغ را تولید کنید.

این کار هم به هزینه کمی نیاز دارد و هم به ابزارهای کم‌هزینه. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هرچه هزینه بیشتری برای این کسب‌وکار کنید، سود ماهیانه بیشتری نیز به شما ارائه داده خواهد شد. با اینکه این کار بسیار آسان است؛ اما بهترین کار این است که قبل‌از هر کاری آموزش‌های مورد نیاز را مشاهده کنید.

مصرف به‌صورت شخصی

مزیت مهمی که تولید تخم مرغ در خانه برای شما دارد این است که توانایی مصرف تخم مرغ به‌صورت شخصی را دارید. شما این قابلیت را دارید که با یک سرمایه اولیه کم پرورش مرغ تخمگذار را انجام داده و پس‌از تکمیل فرایند تخم‌گذاری، تخم‌های تولیدشده را مصرف کنید.

این کار هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید تخم مرغ از فروشگاه‌ها خواهد داشت. تخم‌مرغ‌های شانه‌ای یا بسته‌بندی قیمت بیشتری داشته و به همین دلیل افراد زیادی به روش خانگی برای تولید این تخم محبوب روی آورده‌اند.

فروش محصولات به‌صورت آنلاین یا حضوری

مزیت دیگری که باید دررابطه‌با تولید تخم‌مرغ در خانه بدانید این است که فروش آن هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری بسیار ساده است. شما می‌توانید ازطریق پلتفرم‌های آنلاین مانند تلگرام، اینستاگرام یا حتی باسلام تخم‌مرغ‌های ارگانیک خود را به‌فروش برسانید.

اگر هم که تولید بسیار بالایی دارید، می‌توانید بسته‌بندی‌های مخصوص و شانه تخم مرغ تهیه کرده و کارتن‌های تخم مرغ را به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بفروشید. این‌گونه سود خوبی کسب خواهید کرد.

سرمایه اولیه و سود تولید تخم مرغ در خانه

قبل‌از اینکه نسبت به تولید تخم‌مرغ در خانه اقدام کنید بهتر است هزینه‌هایی که برای راه‌اندازی این کسب‌وکار نیاز است را بررسی کنید. باید گفت که میانگین مبلغی که برای این کار نیاز دارید حدود 700 الی 900میلیون‌تومان است. این هزینه شامل هزینه‌های دان، قفس و خرید پرنده است.

مرغ‌ها به‌طور معمول در سن 6.5 ماهگی شروع به تخمگذاری می‌کنند. راندمان تولید در کل دوره نیز حدود 75درصد است. می‌توان گفت با چنین هزینه ای حدود 45000 تخم‌مرغ به‌صورت ماهانه تولید می‌شود که سود 60 الی 70میلیون‌تومانی را برای شما خواهد شد.

برای پرورش مرغ تخمگذار به چه ابزاری نیاز داریم؟

سوالی که دررابطه‌با تولید تخم مرغ در خانه وجود دارد این است که جهت انجام این کار به چه ابزاری نیاز داریم؟ در پاسخ باید گفت که این کار به وسایل گوناگونی نیاز دارد که هرکدام تأثیر خاص خود را دارند. باید به‌دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید این وسایل باشید. از مهم‌ترین ابزار مورد نیاز باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفس مرغ تخمگذار
  • سیستم تهویه مناسب
  • مخزن‌های آب اتوماتیک یا دستی
  • نورپردازی مناسب
  • و...

قفس مرغ تخمگذار و ویژگی‌های آن

یکی از مهم‌ترین ابزارآلاتی که برای تولید تخم مرغ در خانه به آن نیاز داریم، قفس مرغ است. مرغ همانند دیگر طیور نیازمند قفس بوده و به همین دلیل باید به‌دنبال خرید یک قفس باکیفیت و بادوام باشید. بهترین قفس مرغ باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • قابلیت ایجاد طبقات مختلف
  • ظرفیت بالا و میانگین 8 عدد مرغ
  • مخصوص مرغ تخمگذار
  • ضدزنگ و قابلیت شستشوی راحت
  • استفاده از سیستم آبخوری نیپل تمام‌اتوماتیک
  • قابلیت جابه‌جایی آسان
  • وزن و ابعاد متناسب با محیط

خرید قفس مرغ تخمگذار از آی طیور

برای پرورش مرغ تخمگذار و تولید تخم‌مرغ در خانه باید از فروشگاه‌ها یا مراکز معتبر قفس مرغ را بخرید. به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت قفس حتما باید بالا باشد؛ در غیر این صورت کارایی کمی برای شما خواهد داشت.

پیشنهاد ما برای شما این است که انواع قفس مرغ تخمگذار یا مرغ گوشتی را از فروشگاه آی طیور خریداری کنید. آی طیور فروشگاهی عالی و معتبر است که نمونه‌های مختلفی از انواع ابزارهای پرورش طیور را درون خود جای‌داده است. تنها کافی‌است وارد این فروشگاه شده و محصولات موجود را بررسی کنید. قیمت محصولات این فروشگاه مقرون‌به‌صرفه بوده و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شوند.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال این هستید که با کمترین هزینه نسبت به تولید تخم مرغ در خانه اقدام کنید، مطالبی که در این مطلب باهم بررسی کردیم در این کار به شما کمک می‌کند. برای این کار نیازمند خرید قفس مرغ هستید. مدل‌های مختلفی از این قفس در بازار وجود دارد که فروشگاه آی طیور باکیفیت‌ترین آن‌ها را ارائه می‌دهد.

شما این قابلیت را دارید که با خرید قفس و تجهیزات باکیفیت از این فروشگاه، به‌راحتی و با کمترین هزینه کسب‌وکار خانگی خود برای تولید باکیفیت‌ترین تخم مرغ خانگی را آغاز کنید. تنها کافی‌است به آی طیور مراجعه کرده و محصولات را بررسی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه