رپورتاژ آگهی/

مرکز پخش عمده دمپایی مردانه کجاست؟ + شماره تماس 1403

کدخبر : 66800

در سراسر ایران در تمامی شهرها مراکز پخش دمپایی مردانه عمده وجود دارند که نیاز به دمپایی را در سطح کشور تامین می کنند.

افرادی که قصد تجارت و یا خرید برای مغازه و کسب و کار خود هستند باید بدانند که از کدام یک از این مراکز پخش خرید کنند.

بسیاری از افراد از ما می پرسند آیا برای ما به صرفه است که از مرکز پخش شهر خود خرید کنیم؟

ما در زمینه این سوال بررسی های لازم را به عمل آورده و نتایج آن را برای شما در ادامه عنوان می کنیم.

شاخصه های ضروری برای دمپایی استخری مردانه

استخر داران همیشه برای خرید دمپایی استخری مردانه دچار مشکل می شوند و همه ی آن ها قطعا برای یکبار هم که شده سابقه خرید دمپایی های نامناسب را داشته اند.

ما در این قسمت شاخصه هایی که هر دمپایی استخری باید داشته باشد را ذکر می کنیم تا در هنگام خرید این مدل دمپایی آن را مد نظر قرار دهید تا دمپایی استاندارد برای این محیط تهیه کنید.

  1. دمپایی استخری به دلیل این که در محیط خیس و مرطوب استفاده می شود باید ضد آب باشد و در صورت خیس شدن، زود خشک شود.
  2. زیره دمپایی استخری باید عاج دار باشد تا از سر خوردن افراد در استخر جلوگیری شود.
  3. دمپایی استخری باید وزن سبک داشته باشد تا هم راه رفتن با آن آسان باشد و هم فشار وارد شده به کمر و پا تا حد امکان کاهش یابد.

اگر دمپایی که خریداری می کنید این ویژگی ها را داشته باشد مطمن باشید که برای استفاده در استخر مناسب است.

خرید دمپایی پلاستیکی به صورت عمده و مستقیم

وقتی با افراد بازاری که فروش خوبی داشتند، صحبت کردیم و از آن ها پرسیدیم ک فردی که تجربه کافی در زمینه خرید و فروش دمپایی پلاستیکی عمده ندارد چه رازی را نمی داند که شما می دانید؟

آن ها ابتدا راز خود را بیان نیم کردند اما با اصرار و خواهش راضی شدند که فوت کوزه گری خود را در فروش دمپایی به ما بگویند.

آن ها ذکر کردند اگر مغازه داری می خواهد مشتریان زیاد و فروش خوبی در ماه داشته باشند باید دمپایی پلاستیکی را به صورت عمده در تنوع رنگ، مدل و سایز داشته باشد.

در این صورت هر مشتری می تواند در میان محصولات مغازه او یک دمپایی که با سلیقه اش جور است را پیدا کند و این امر در ذهن مشتری ناخودآگاه ثبت می شود که در فلان مغازه بر اساس سلیقه و نیاز من دمپایی وجود دارد و به همین راحتی مشتری ثابت می شود.

در ادامه عنوان کردند که اگر بهترین تولیدی دمپایی را که از نظر کیفیت و قیمت مناسب است را شناسایی کنند و به صورت مستقیم از آن ها خرید کنند می توانند درصد سود بیشتری کسب کنند.

در این صورت دیگر نیاز نیست از واسطه ها خرید کنند و قیمت بیشتری بپردازند.

با تجارت دمپایی مردانه پولدار شوید

با تجارت دمپایی مردانه پولدار شوید!!

با توجه به اقتصاد کشور و وضعیت بیکاری که در جامعه سایه انداخته، بسیاری از افراد به این فکر می کنند که راهی پیش بگیرند که علاوه بر پولدار شدن خود بتوانند به رفع این مشکلات نیز کمک کنند.

ما برای این دسته از افراد میهن دوست پیشنهادی داریم و آن این است که در زمینه صادرات دمپایی فعالیت کنند و از این طریق هم ارز وارد کشور کنند و هم در جهت انجام کارهای صادرات برای جوان هایی مملکت کارآفرینی کنند.

با توجه به این که ایران در زمینه تولید دمپایی فعال است، انجام این کار به راحتی امکان پذیر است.

به این ایده پرسود فکر کنید.

دمپایی مردانه عمده را از کجا بخریم؟

در ابتدا این سوال مطرح بود که آیا خرید از مراکز پخش در شهرهای مختلف برای مغازه داران به صرفه است؟

با توجه به نتایجی که از تحقیقات برآورد کردیم باید بگوییم خیر به صرفه نیست چرا که این مراکز پخش برای تامین نیاز خود از شهر قم که قطب تولید دمپایی است خرید می کنند و با اضافه کردن قیمت به عنوان واسطه آن را می فروشند.

برای مغازه دارای که می خواهند در زمینه فروش دمپایی عربی مردانه و غیره سود کنند و هزینه های خود را به حداقل برسانند تنها راه این است که از نمایندگی اصلی در قم خرید کنند.

شرکت باربد این نماینده اصلی است که در این زمینه درخشیده و توانسته جایگاه خوبی به دست آورد زیرا هم محصولات متنوع و با کیفیت دارد و هم رضایت مشتری را الویت قرار می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان فقط کافی است تلفن خود را برداشته و تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه