14 مورد از بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی برای رزرو تور

14 مورد از بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی برای رزرو تور
کدخبر : 66983

کشور آفریقای جنوبی، در قاره پهناور آفریقا، یکی از مقاصد اصلی گردشگران است. در این مطلب می‌خواهیم 19 مورد از بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی را معرفی کنیم. برای انتخاب یک مکان اقامتی مناسب ادامه مطلب را بخوانید. همچنین می‌توانید هزینه سفر با تور به آفریقای جنوبی را در قیمت تور آفریقای جنوبی بررسی کنید.

هتل ۳ تا 5 ستاره Lion Sands Ivory

در پارک ملی کروگر هتلی فوق‌العاده قرار دارد که شامل تعدادی کلبه و خانه‌های درختی است. در دل طبیعت و در کنار رودخانه، این مکان‌ها اقامتی متفاوت برای شما رقم خواهند زد.

هتل 5 ستارهRoyal Malewane ، کیپ تاون

هتل لوکس رویال مِیلوِین، در قلب طبیعت زیبای آفریقای جنوبی، جذابیت‌های دنیای قدیم را در خود جای داده است. شما می‌توانید از امکانات کاملا مدرن هتل، اتاق‌های تمیز و شیک، استخر و فضاهای آرامش‌بخش هتل، در کنار تماشای فیل‌ها لذت ببرید!

هتل 4 ستاره Gondwana Game Reserve

با چهار ساعت رانندگی از کیپ تاون می‌توانید به یکی از بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی برسید و در آن سافاری خاص آفریقایی را تجربه کنید. علاوه‌بر آن هزینه رانندگی و سافاری در این هتل و منطقه خصوصی، نسبت به سایر جاهای آفریقا به‌صرفه‌تر است. امکانات لوکس و غذای خوب این هتل، اقامتی دلچسب برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل 5 ستاره Cheetah Plains

برای تماشای مناظر حیات وحش و لذت بردن از آرامش طبیعت، هتل «چیتا پلیِنز» یک انتخاب مناسب است. سه خانه در این هتل وجود دارد که هر یک چهار سوئیت اختصاصی با ظرفیت ۸ نفر دارد. بنابراین مکانی فوق‌العاده برای اقامت‌های گروهی و خانواده‌های پرجمعیت است.

هتل Palace of the Lost City، در سان سیتی

این هتل که به هتل پالاس نیز معروف است، یکی دیگر از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی است که خدمات گردشگری مفیدی ارائه می‌دهد. استخر روباز، زمین گلف، باغ استوایی، رستوران‌های متنوع با غذاهای بین‌المللی و محلی، مرکز ماساژ و اسپا، سالن‌های ورزشی، زمین تنیس تنها بخشی از امکانات این هتل زیبا است.

بوتیک هتل 5 ستاره Oyster Box، در دوربان

یک هتل ساحلی با موقعیتی عالی در «کوازولو ناتال» است که از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این کشور نیز محسوب می‌شود. با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به جاده فانوس دریایی و ساحل اصلی رسید. فاصله این هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا ساحل برنز 2 کیلومتر است. در نزدیکی آن تالاب «اوملانگا» قرار دارد.

هتل 5 ستاره The Twelve Apostles، کیپ تاون

این بوتیک هتل که مکانی ایده‌آل برای اقامت زوج‌ها است، به دلیل قرار گرفتن روی صخره، چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. از یک طرف به اقیانوس اطلس مشرف است و از سمت دیگر رشته‌کوه‌ها آن را احاطه کرده‌اند. دسترسی آن به جاذبه‌های طبیعی، سواحل و مناظر اطراف فوق‌العاده است و آن را در شمار بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی قرار می‌دهد.

هتل ۵ ستاره Cascades، سان سیتی

این هتل لوکس قدیمی با دارا بودن ساحل خصوصی، استخر و دسترسی به آب‌های روان و جنگل‌های سرسبز اطراف، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های منطقه است. امکانات خوب این هتل و نزدیکی آن به مراکز تفریحی، آن را به فضایی مناسب برای بچه‌ها و خانواده‌ها تبدیل کرده‌ است.

هتل 4 ستاره Soho، سان سیتی

هتل «سوهو» از اولین هتل‌هایی است که در سان سیتی ساخته شده ‌است. این هتل که هزینه اقامت در آن نسبت به سایر هتل‌ها مقرون به صرفه است، با دارا بودن زمین تنیس،‌ گلف و پارک آبی رایگان، فضایی عالی برای تفریحات و سرگرمی‌های مختلف در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. همچنین دسترسی‌های مناسب ویژه افراد مسن و دارای ناتوانی جسمی را دارا است.

هتل 3 ستاره Cabanas، سان سیتی

هتل «کاباناس» با قرار گرفتن در کنار باغ‌های استوایی و ساحل دریاچه، چشم ‌اندازی جذاب در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد. نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری، امکانات خاص برای کودکان و هزینه اقامت مناسب، از آن یک اقامتگاه مناسب برای گذران تعطیلات خانوادگی می‌سازد.

هتل 4 ستاره Commodore، کیپ تاون

طراحی خلاقانه فضا و امکانات و تجهیزات بی‌نظیر آن، هتل کومودور را به هتل‌های 5 ستاره شبیه می‌کند. محوطه هتل یک باغ زیبا است که حوض و آبنما های آن فضایی سرشار از آرامش برای میهمانان مهیا می‌کنند. استخر، مرکز اسپا، اتاق ماساژ و سالن‌های ورزشی از دیگر امکانات این هتل است.

هتل 5 ستاره Future Found Sanctuary، کیپ تاون

نگینی در میان یک باغ بزرگ که کوهستانی در پشت آن قرار گرفته است. شامل ویلاهایی امن با معماری امروزی که هر یک از آنها فضای بیرونی مختص به خود را دارند. فضاهای داخلی مشخصه‌های گیاهان، حیوانات و هنر آفریقایی را به‌ خوبی منعکس می‌کنند. برای همه جزئیات این هتل به‌ خوبی برنامه‌ریزی شده ‌است.

هتل 5 ستاره Delaire Graff Estate، استلنبوش

هتل گراف یک اقامتگاه فوق‌العاده برای گذراندن ماه‌عسل زوج‌های جوان و همینطور والدینی است که دوست دارند با فراغ بال و بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت برای سایر مهمانان، اقامتی لذت‌بخش به همراه فرزند خود داشته باشند. هر اقامتگاه یک استخر مخصوص به خود دارد و اتاق‌های آن با معماری منحصربه‌فرد فضایی بسیار راحت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل Londolozi Game Reserve، سابی سندز

هتل «لاندولوزی» در حاشیه رود سند در پارک ملی کروگر واقع شده‌ است. این هتل 5 کمپ خوب سافاری دارد. کمپ‌هایی که شبیه خانه‌های شیک آفریقایی با نمایی از خاک رس طراحی شده‌اند. این اقامتگاه با قدمتی نزدیک به صد سال به صورت خانوادگی اداره می‌شود. تجربه‌ای لوکس و خارق ‌العاده از سفر به دل طبیعت و حیات وحش آفریقا با اقامت در این هتل برای مهمانان رقم می‌خورد. همه اینها باعث می‌شود لاندولوزی یکی از بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی باشد.

برای پیدا کردن هتل مورد نظرتان مشاوره دریافت کنید

اگر هنوز هتل محل اقامت‌تان در آفریقای جنوبی را انتخاب نکرده‌اید، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هتل‌های این کشور هستند. برای پرسیدن سوالات‌تان می‌توانید از طریق شماره ۰۲۶۱۸۳۰ با کارشناسان نهال گشت تماس بگیرید. همچنین در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com می‌توانید قیمت و اطلاعات تورها را بررسی کنید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه