رپورتاژ آگهی/

بررسی قیمت دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا

بررسی قیمت دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا
کدخبر : 67545

جهان به‌سمتی می‌رود که تکنولوژی‌های مختلف بیش‌از‌پیش جایگزین نیروی انسانی شده است. برای مثال در بحث امنیت استفاده از دوربین‌های مداربسته آن‌قدر برای افراد مهم شده که تقریبا در تمام اماکن حتی منازل هم از این سیستم‌های هوشمند استفاده می‌شود. محصولات داهوا در بازار نظارتی ایران محبوب هستند و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم به بررسی قیمت یکی از محصولات پرفروش این برند یعنی دی وی آر 8 کانال داهوا بپردازیم.

مشخصات دستگاه‌های DVR 8 کانال داهوا

دستگاه‌های DVR 8 کانال داهوا شامل مدل‌های مختلف با مشخصات فنی متنوعی هستند؛ به‌طور کلی این دستگاه‌ها از مشخصات زیر برخوردارند:

  • تعداد کانال: 8 کانال
  • پشتیبانی از دوربین‌ها: تا 8 عدد دوربین مداربسته آنالوگ و اچ دی
  • رزولوشن ضبط: از 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل (4k)
  • فشرده‌سازی ویدیو با فرمت H.264و H.265
  • ظرفیت ذخیره‌سازی: پشتیبانی از انواع هارد دیسک‌
  • پورت‌های ورودی و‌ خروجی: پورت‌های USB، VGA، HDMI، شبکه و …

شایان ذکر است که این مشخصات به‌صورت کلی هستند. هرکدام از انواع دی وی ار ۸ کانال داهوا، مشخصات مخصوص خود را دارند و هر فردی می‌تواند با‌توجه‌به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا 4K

دستگاه‌های دی وی آر داهوا 8 کانال با‌توجه‌به مشخصات فنی و امکاناتی که دارند، با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند؛ اما به‌طور کلی قیمت دی وی آر داهوا 8 کانال از حدود 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است. برای مثال قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا 4k نسبت‌به دی وی آر 8 کانال فول اچ دی (1080p) بالاتر است.

هر فردی طبق نیازهایی که دارد، می‌تواند دی وی آر مناسب خود را خریداری کند؛ به‌عبارت‌دیگر قیمت صرفا نشان‌دهنده کیفیت دی وی آرها نیست.

دی وی آر‌هایی که قیمت‌ آن‌ها بین ۲ تا ۴ میلیون است، مناسب مکان‌های کوچک هستند؛ در مقابل دستگاه DVR با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون مناسب مکان‌های متوسط و شرکت‌ها و DVRهایی با قیمت ۶ تا ۱۰ میلیون مناسب مکان‌های بزرگ و سازمان‌های مهم هستند.

مزایای استفاده از DVR 8 کانال داهوا

پیشگیری بهتر از درمان است. تصور کنید که یک روز از خانه خارج می‌شوید و بعد از برگشت می‌بینید که یک دزد وسایل قیمتی شما را دزدیده است؛ در چنین زمانی ضرب‌المثل پیشگیری بهتر از درمان است را به یاد می‌آورید؛ زیرا اگر یک سیستم امنیتی مناسب مانند دی وی آر 8 کانال داهوا داشتید، این اتفاق نمی‌افتاد.

با نصب دستگاه‌های دی وی آر داهوا 8 کانال خیالتان از بابت امنیت خانه و محل کارتان جمع می‌شود؛ بنابراین اولین مزیت مهم این دستگاه‌ها امنیت بالا است.

کیفیت بالای تصویر

دی وی آر 8 کانال داهوا چشمانی همیشه بیدار با جزئیاتی دقیق‌تر از همیشه. دستگاه دی وی آر 8 داهوا تصاویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد و جزئیات نیز در ویدیو ضبط‌شده با وضوح بالا قابل‌مشاهده است.

قابلیت ضبط صدای دستگاه 8 DVR کانال داهوا

گوش‌های همیشه شنوا در کنار چشمان همیشه بیدار دی وی آر 8 کانال داهوا. دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا علاوه‌بر رکورد تصاویر، دارای امکان ضبط صدا نیز هستند که در مواقع لزوم می‌تواند بسیار مفید باشد.

پشتیبانی از دوربین‌های مختلف

میزبانی با‌حوصله برای دوربین‌های مختلف. DVR 8 کانال داهوا توانایی پشتیبانی از انواع دوربین‌ها را دارد؛ به‌عنوان مثال امکان پشتیبانی از دوربین‌های HDCVI، AHD و… با استفاده از دی وی آرها امکان‌پذیر است.

با وجود پشتیبانی متنوع دی وی آر داهوا 8 کانال از انواع دوربین‌ها به‌راحتی می‌توانید سیستم امنیتی متناسب با نیاز خود را داشته باشید. دوربین های مداربسته داهوا هم تنوع و کیفیت خوبی دارند و کار انتخاب برای کاربران راحت خواهد بود.

نصب و راه‌اندازی آسان

نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های DVR 8 به‌سادگی آب‌خوردن است. برای نصب دستگاه‌های دی وی آر کافی است که دستگاه را به برق متصل و سپس کابل‌های دوربین‌ را به دستگاه وصل کنید؛ در نهایت باید تنظیمات اولیه دستگاه انجام شود.

قیمت مناسب

دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا سیستم‌های امنیتی پیشرفته با قیمتی مناسب هستند؛ انواع این دستگاه‌ها را می‌توانید با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و همچنین با‌کیفیت مناسب تهیه و از امنیت کافی برخوردار شوید.

نکات مهم‌ در خصوص خرید دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا

در زمان خرید دستگاه‌های دی وی آر 8 کانال داهوا با توجه به نکاتی می‌توانید خرید مفیدی را تجربه کنید؛ اولین نکته بررسی تعداد دوربین‌ها است. در زمان انتخاب دستگاه دی وی آر مطمئن شوید که تعداد دوربین‌های پشتیبانی شده توسط دستگاه، پاسخگوی نیازهای شما هستند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

توصیه می‌شود که خرید دستگاه DVR 8 را از مراکزی انجام دهید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند؛ زیرا مدت زمان گارانتی با‌توجه‌به مدل دستگاه دی وی آر داهوا 8 کانال و همچنین شرکت ارائه‌دهنده تعیین می‌شود.

کیفیت تصویر دستگاه

بهتر است دستگاه DVR 8 کانال داهوا را با‌توجه‌به رزولوشن دوربین‌های خود انتخاب کنید؛ درصورتی‌که دوربین‌های شما وضوح متوسطی دارند، انتخاب دستگاهی با کیفیت متوسط پیشنهاد می‌شود و اگر از دوربین‌های 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کنید، دستگاهی با کیفیت 4k مناسب است.

کلام آخر

دستگاه دی وی آر 8 کانال داهوا نگهبانی مطمئن با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است؛ این دستگاه نظارتی با چشمانی تیزبین به‌عنوان محافظ امنیتی شما عمل می‌کند. با خرید محصولات داهوا دیگر لازم نیست دغدغه سرقت و ناامنی داشته باشید؛ زیرا مناسب بودن قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا در کنار کیفیت بالا و ویژگی‌های خاصی که دارد، باعث محبوبیت آن شده است و بعد از دیدن امکانات و قیمت این محصولات، داهوا انتخاب اول شما خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه