رپورتاژ آگهی:

9 مورد از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران

9 مورد از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران
کدخبر : 67703

مهاجرت، گامی بزرگ در جهت تغییر مسیر زندگی و یافتن فرصت‌های جدید در سرزمینی دیگر است. این جابه‌جایی، چه به‌قصد تحصیل،‌کار و یا زندگی باشد، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، آگاهی از قوانین و مقررات کشور مقصد و یافتن راهی مطمئن برای گذر از این مسیر است.

یدر این میان، موسسات مهاجرتی با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع، می‌توانند یاریگر متقاضیان در این مسیر باشند. انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی، امری حائز اهمیت است، چرا که این موسسات نقش راهنما و تسهل‌کننده را در فرآیند مهاجرت ایفا می‌کنند.

موسسه مهاجرتی ویزموندو: بهترین سازمان مهاجرتی

ویزموندو

ویزموندو، به‌عنوان یکی از موسسات با سابقه و معتبر در زمینه مهاجرت، طیف گسترده‌ای از خدمات را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این موسسه با بهره‌گیری از وکلای مجرب و کارشناسان متخصص، در زمینه‌های مختلف مهاجرتی از جمله ویزای استارتاپ، مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، ویزا، وقت سفارت، پیکاپ و... مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌دهد.

موسسه ویزموندو با سی سال فعالیت در این زمینه، یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی از مزایای متعددی مانند دانایی کامل از قوانین و شرایط مهاجرتی و پشتیبانی حتی بعد از مهاجرت! برخوردار است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای متقاضیان مهاجرت تبدیل می‌کند.

آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان 64، پلاک 15.

تلفن: 02188600886

وب سایت: vismondo.org

نیلگام سفر

نیلگام سفر

نیلگام سفر با بیش از 15 سال سابقه درخشان، به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های خدمات مسافرتی و بهترین موسسه مهاجرتی، همراه شما در مسیر اخذ ویزا و اقامت به معتبرترین کشورهای دنیا خواهد بود. خدمات جامع نیلگام در سه دسته اصلی خدمات ویزا، اقامت و پیک آپ ویزا قابل‌دسته‌بندی‌ هستند.

این مجموعه دارای مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح است. این مجوز، به‌عنوان تضمینی برای فعالیت قانونی و معتبر این موسسه عمل می‌کند و خیال متقاضیان را از بابت صحت و سلامت فرایند مهاجرتشان آسوده می‌سازد.

آدرس: تهران، خیابان‌ شریعتی، خیابان‌ دستگردی(ظفر)، بین شمس‌تبریزی و نفت شمالی، جنب بانک شهر، پلاک 148،طبقه اول

تلفن: 75237 – 021

وب سایت: nilgamsafar.com

ویزا موندیال

ویزا موندیال

ویزا موندیال، به‌عنوان بهترین موسسه مهاجرتی و یک شرکت مهاجرتی معتبر و ثبت‌شده در کانادا، با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات مهاجرتی محسوب می‌شود. کارشناسان ویزا موندیال همگی از افراد مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت هستند. این موسسه با ارائه خدمات باکیفیت، نرخ موفقیت بالایی در اخذ ویزا برای متقاضیان خود دارد.

این موسسه متشکل از تیمی مجرب از وکلا و کارشناسان متخصص در زمینه مهاجرت است. این تیم با اشراف کامل بر قوانین و مقررات مهاجرتی کشورهای مختلف، راهنمایی و پشتیبانی متقاضیان را در تمام مراحل فرایند مهاجرت بر عهده دارد.

آدرس: دفتر مرکزی ویزا موندیال در ونکوور کانادا

تلفن: +98 (21) 92-000-555

وب سایت: visamondial.co

موسسه ملک پور

ملک پور

موسسه ملک‌پور به‌عنوان بهترین موسسه مهاجرتی، با مدیریت دکتر امیرمحمد ملک‌پور وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق بین‌الملل، تجربه‌ای غنی در ارائه خدمات حقوقی جامع و تخصصی به مشتریان و موکلین گرامی دارد. این موسسه در زمینه‌های مجاز حقوقی فعالیت دارد و با همکاری با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، وکلای بین‌الملل و موسسات کاریابی و به‌واسطه ارائه خدمات مؤثر و مناسب شهرت پیدا کرده است.

این مجموعه به‌واسطه ارائه خدمات باکیفیت و کسب نتایج مثبت برای متقاضیان، از رضایت‌مندی بالایی در بین مشتریان خود برخوردار است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار سرو شرقی ، نرسیده به میدان فرهنگ ، پلاک ۱۱ طبقه سوم واحد ۴

تلفن: 49196000- 021

وب سایت: malekpourmie.net

پارسی کانادا

پارسی کانادا

پارسی کانادا با سابقه‌ای درخشان ۱۰ساله و با بهره‌مندی از بیش از 500 مشاور مجرب و وکلای رسمی مهاجرت، به‌عنوان یکی از بزرگترین و بهترین موسسه مهاجرتی، آماده همراهی با شما در مسیر مهاجرت به هر نقطه از جهان است. کارشناسان مجرب این شرکت با بررسی شرایط شما، بهترین روش و مناسب‌ترین مقصد مهاجرتی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

آدرس شعبه۱ تهران : خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه – پلاک 2880

تلفن: 021-37921

وب سایت: parsicanada.com

ویزا ۷۲۴

ویزا 724

موسسه مهاجرتی ویزا 724 با تیمی مجرب از مشاوران و وکلای رسمی مهاجرت، آماده همراهی شما در مسیر اخذ ویزا و اقامت به کشورهای مختلف است. ویزا 724 باسابقه فعالیت در زمینه مهاجرت، از تجربه‌ای کافی در این زمینه برخوردار است. این شرکت به‌عنوان بهترین سازمان مهاجرتی در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه مشاوره به شماست.

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

تلفن: 02122913141 / 02122223173 / 02122226298

وب سایت: visa724.com

ادیسه

سازمان مهاجرتی ادیسه

ادیسه، با 20 سال سابقه درخشان و با بهره‌مندی از تیمی مجرب و متعهد، به‌عنوان یکی از معتبرترین، باتجربه‌ترین شرکت‌های مهاجرتی در خاورمیانه و بهترین موسسه مهاجرتی شناخته می‌شود. ادیسه به صداقت و مسئولیت‌پذیری معتقد است و در تمام مراحل فرایند مهاجرت در کنار شما خواهد بود. این شرکت با ارائه راهنمایی‌های گام‌به‌گام، شما را در هر مرحله از فرایند مهاجرت یاری خواهد کرد. با ادیسه، شما می‌توانید از مشاوره تخصصی خانم نسرین میرزائی، وکیل رسمی مهاجرت در کانادا، بهره ببرید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش خیابان درختی، کوچه عماد خراسانی، پلاک 2، طبقه 4

تلفن: ۸۷۱۶۳۰۰۰ - ۰۲۱

وب سایت: wcoe.ca

استادی 2020

استادی 2020

استادی 2020 با 18 سال سابقه درخشان و با بهره‌مندی از تیمی مجرب از وکلای باتجربه و مشاوران رسمی مهاجرت، به‌عنوان یکی از خوشنام‌ترین مراکز مشاوره ای و حقوقی در کشور کانادا و بهترین موسسه مهاجرتی، در مسیر اخذ ویزا و اقامت کانادا همراه شما خواهد بود. در استادی2020 شما از دیتابیس جامع اطلاعات برای بهبود پرونده ویزای خود استفاده خواهید کرد. این شرکت با ارائه مشاوره‌های دقیق و اصولی، به شما در جلوگیری از ریجکت شدن پرونده کمک می‌کند.

آدرس: کانادا، ونکوور،خیابان میلویل ، ساختمان شماره 1100 طبقه 6 ، سازمان مهاجرتی استادی 2020

تلفن: 00447476147354

وب سایت: visab.ca

موسسه ایران کانادا

موسسه مهاجرتی ایران کانادا

شرکت ایران کانادا در سال 1388 با هدف تسهیل فرآیندهای برنامه‌ریزی سفر و اخذ ویزا تاسیس شد. این شرکت با مدیریت خانم آوا نصیری و با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص، خدمات متنوعی را در زمینه سفر و مهاجرت به شما ارائه می‌دهد. ایران کانادا به‌عنوان بهترین موسسه مهاجرتی با دارا بودن دفتر ترجمه رسمی، تمامی مدارک مورد نیاز شما را به‌صورت رسمی و دقیق ترجمه می‌کند. این شرکت علاوه بر ویزای توریستی و تحصیلی، ارائه دهنده خدمات مربوط به اخذ ویزای اقامتی، سرمایه‌گذاری و کاری کانادا است.

آدرس: خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان سرافراز، نبش کوچه نسیم شمال (یکم)، برج موج، طبقه همکف واحد 3 و 4

تلفن: 02188170525 , 02186043098, 09371111942

وب سایت: irancanada.cc

در نهایت کدام موسسه مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

بهترین موسسه مهاجرتی برای شما، موسسه‌ای است که از تجربه، تخصص و منابع لازم برای همراهی شما در پیچیدگی‌های فرایند مهاجرت و رسیدن به نتیجه‌ مطلوبتان برخوردار باشد. با انتخاب آگاهانه و دقت کافی، می‌توانید بهترین موسسه مهاجرتی را برگزینید و با خیالی آسوده، قدم در مسیر مهاجرت خود بگذارید.

پیشنهاد ما به شما موسسه مهاجرتی ویزموندو است که با سابقه طولانی و مجوز رسمی، در این زمینه کامل ترین خدمات را ارائه می‌دهد.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه