رپورتاژ آگهی:

آجیل قیمت مناسب و باکیفیت خوب را از کجا بخریم؟

آجیل قیمت مناسب و باکیفیت خوب را از کجا بخریم؟
کدخبر : 67830

آجیل فواید بسیار زیادی داره و به همین دلیل هم توصیه میشه حتما در برنامه غذایی‌تون وجود داشته باشه. با این حال با توجه به قیمت بالای آجیل‌های درجه یک، عملا بسیاری از خانواده‌ها توان خریدش رو ندارند. در این شرایط آجیل اقتصادی که کیفیت قابل قبولی هم داره، گزینه بسیار مناسبی به حساب میاد. ناتژی یکی از برندهای شناخته شده فروش اینترنتی آجیله که در کنار محصولات درجه یکش، گروهی از محصولات اقتصادی رو هم پوشش میده که خواص آجیل‌های درجه یک رو تمام و کمال دارند اما به صرفه‌تر هستند و میتونید اونا رو با بودجه کم‌تری تهیه کنید.

در ادامه این مقاله به خرید آجیل آنلاین با قیمت مناسب و کیفیت خوب از ناتژی می‌پردازیم و هر آنچه که باید در مورد آجیل‌های اقتصادی ناتژی بدانید رو با هم بررسی می‌کنیم.

قیمت آجیل ناتژی

ناتژی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی خوش نام در حوزه فروش آجیل و خشکباره که از سال 1397 کارش رو شروع کرده و همه تلاشش این بوده که آجیل باکیفیت رو با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بده. حفظ کیفیت یکی از مهم‌ترین اهداف ناتژیه؛ در نتیجه همه محصولات اعم از درجه یک و اقتصادی کاملا تازه و خوشمزه هستند و نیاز بدن شما به مواد مغذی رو کاملا تامین می‌کنند. در کنار این موارد، قیمت آجیل‌های ناتژی نسبت به کیفیت همیشه مناسب و مقرون به صرفه است.

شما میتونید انواع و اقسام آجیل مخلوط، مغزیجات خوراکی، میوه خشک، خشکبار، شیرینی، شکلات و تنقلات رو به ساده‌ترین شکل ممکن از nutgy.com سفارش بدید و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل دریافت کنید و خیالتان از قیمت و کیفیت محصولات هم کاملا راحت باشه.

خرید آجیل اقتصادی از ناتژی

آجیل‌های ناتژی به دو دسته درجه یک و اقتصادی تقسیم میشن. طبیعتا کیفیت آجیل‌های درجه یک در بالاترین سطح ممکن قرار داره؛ به این معنی که تک تکشون از درجه یک ترین گونه ها دستچین شدند، درشت و کاملا هم اندازه هستند. همچنین اگه همه اجزای آجیل بدون پوست باشند قیمت به مراتب بالاتره اما اگه به هر دلیلی نخواستید از محصولات درجه یک استفاده کنید و به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تری بودید، ناتژی برای شما محصولات ویژه‌ای رو تدارک دیده.

آجیل‌های اقتصادی و درجه یک ناتژی از نظر خواص با هم دیگه تفاوت چندانی ندارند و کاملا سالم و تازه هستند اما از نظر کیفتشون کمی پایین‌تر از نمونه‌های درجه یکه. برای مثال اندازه آجیل‌های اقتصادی در بعضی از موارد کمی ریزتره یا آجیل‌های خارجی نسبت به نمونه‌های ایرانی کمی ارزان‌تر هستند. در ادامه درباره دو آجیل اقتصادی پرطرفدار ناتژی بیش‌تر توضیح میدیم.

1. آجیل چهار مغز اقتصادی

آجیل چهارمغز فواید زیادی داره که از جمله اونا میتونیم به بهبود کم خونی، تقویت هوش کودکان، کمک به لاغری، جلوگیری از بروز بیماری‌های قلب و عروق اشاره کنیم. با همه این اوصاف اگه قصد خرید آجیل چهار مغز دارید اما ترجیح میدید اون رو با قیمت کم‌تری تهیه کنید، آجیل چهار مغز اقتصادی ناتژی گزینه مناسبی برای شما است. این آجیل با آجیل چهار مغز معمولی از نظر کیفیت تفاوتی تفاوت چندانی نداره و فوایدشون دقیقا مثل هم است. تنها تفاوتشون اینه که فندق آجیل چهار مغز اقتصادی با پوسته و بادام هندیش نسبت به نمونه معمولی کمی ریزتره.

از اون جایی که بقیه اجزای آجیل چهار مغز معمولی و اقتصادی عینانا شبیه هم هستند، به همین دلیل هم مزه شون کاملا شبیه هم است و از نظر تازگی هم هیچ فرقی با هم ندارند؛ بنابراین اگه به دنبال گزینه اقتصادی‌تری برای مصرف روزانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم این گزینه ایده‌آل را به هیچ عنوان از دست ندید.

آجیل چهار مغز اقتصادی ناتژی

2. پسته اقتصادی

پسته از جمله مغزیجات خوراکی به حساب میاد که فواید بسیار زیادی داره، مهم‌ترین خاصیت پسته درصد بالای آهن اونه که به مبتلایان به کم خونی، کودکان و خانم‌ها در دوران پریودی و بارداری به شدت توصیه میشه؛ پس گنجاندن آن در رژیم غذایی از واجبات به حساب میاد. با این حال شاید قیمت بالای پسته باعث بشه از خریدش پشیمون بشید، در این حالت پسته اقتصادی ناتژی به کمکتون میاد.

پسته اقتصادی ناتژی از نوع اکبریه که یکی از انواع درجه یک و لوکس پسته به حساب میاد. با این حال برای پایین نگه داشتن قیمت، اندازه این پسته ها کم ریزتر از نمونه‌های معموله و ممکنه روی بعضی از اون‌ها لک داشته باشه اما خیالتون راحت که کاملا ارگانیکه و از نظر طعم و خاصیت هیچ فرقی با نمونه‌های درجه یک نداره.

پس اگه به دنبال پسته‌ای هستید که برای مصرف روزانه مناسب باشه، طعم و خاصیت بالایی هم داشته باشه اما ظاهر لوکسش اهمیت چندانی براتون نداره، پسته اقتصادی ناتژی گزینه ایده آلی برای شما است.

پسته اقتصادی ناتژی

3. مغزهای خارجی

آجیل ایرانی و خارجی از نظر خواص با هم تفاوت زیادی ندارند. یا این حال در بعضی از موارد به ذائقه ایرانی‌ها چندان سازگار نیستند و به نظر بعضی از مشتری‌ها طعم و عطر کم‌تری دارند. با این حال اگه به دنبال گزینه‌های اقتصادی تری هستید، میتونید از آجیل‌های خارجی ناتژی هم استفاده کنید. برای مثال بادام، فندق و گردوی خارجی نسبت به گزینه‌های ایرانی طعم کم‌تری دارند اما باز هم از باکیفیت‌های بازار به حساب میان و از نظر ظاهر و خواص هیچ فرقی با نمونه‌های ایرانی ندارند.

خرید انواع آجیل از ناتژی

همون طور که پیش‌تر هم گفتیم ناتژی فروشگاه مرجعی هست که میتونید انواع و اقسام آجیل، خشکبار، تنقلات و میوه خشک رو با خیال راحت از کیفیت و تازگیش تهیه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد. دسته بندی‌های مختلفی در ناتژی وجود داره که خرید اینترنتی رو براتون راحت‌تر میکنه. یکی از پرطرفدارترین محصولات ناتژی، آجیل‌های اقتصادی اونه که برای مصرف روزانه گزینه‌های جذابی به حساب میان.

برای مثال در وب سایت ناتژی علاوه بر بادام هندی درجه یک، گزینه اقتصادی‌تری هم وجود داره؛ بادام هندی خرد زعفرانی ناتژی که از نظر مزه و کیفیت هیچ تفاوتی با نمونه معمولی نداره و فقط به صورت خرد شده عرضه میشه. شما میتونید این محصول رو به شکل معمولی استفاده کنید یا از اون در سالاد و انواع غذاها و دسرها بریزید.

در کنار انواع آجیل‌های ایرانی نمونه‌های خارجی هم وجود دارند که مقرون به صرفه‌تر هستند. مثلا طعم بادام خارجی نسبت به نمونه ایرانی کم‌تره اما خاصیتشون کم و بیش یکسانه؛ بنابراین اگه به دنبال گزینه ارزان‌تری هستید میتونید از آجیل‌های خارجی درجه یک هم استفاده کنید.

در کنار موارد اقتصادی، اگه به دنبال گزینه‌های لوکس و خوش رنگ و لعاب هستید از آجیل‌های درجه یک ناتژی اصلا غافل نشید که به نسبت کیفیتشون قیمت بسیار مناسبی هم دارند. همه اجزای به کار رفته در این آجیل‌ها از درجه یک‌ترین مغزها بازار هستند و طعم و کیفیت فوق العاده‌ای دارند، به همین دلیل هم میتونید با خیال راحت از اونا برای هدیه دادن یا پذیرایی در مهمانی‌ها استفاده کنید.

نتیجه گیری

انواع آجیل و مغزیجات خوراکی فواید بسیار زیادی برای بدن دارند و به همین دلیل متخصصان توصیه می‌کنند حتما در رژیم غذایی روزانه‌ قرار داشته باشند. با این حال گاهی قیمت بالای آجیل باعث میشه بیخیال خریدشون بشید و فقط در مناسبت‌های خاصی مثل نوروز و یلدا به سراغشون برید. در این حالت آجیل‌های اقتصادی ناتژی گزینه‌های بسیار مناسبی به حساب میان. کیفیت، طعم و تازگی آجیل‌های اقتصادی ناتژی هیچ تفاوتی با نمونه‌های معمولی ندارند اما در بعضی موارد مثل اندازه و یک دست بودن با یکدیگر متفاوت هستند.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه