70 میلیارد ریال تجهیزات به خط تولید بازگشت

70 میلیارد ریال تجهیزات به خط تولید بازگشت
کدخبر : 21027

رئیس اداره اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 7 دستگاه ربات مخزن ساز CNG متروکه به ارزش 70 میلیارد ریال به خط تولید و اشتغال کشور بازگشت.

به گزارش رصداقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، علی آزادی رئیس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری به بیان عملکرد این اداره طی سه ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و اهداف سازمان، معادل 19.5 میلیارد ریال اموال منقول از طریق مزایده الکترونیکی سراسری دولت عرضه شد که معادل 16 میلیارد ریال آن به فروش رفت و منابع آن به خزانه دولت واریز شد.

 

وی با اشاره به نوع کالاهای فروش رفته در این مزایده‌‌ها عنوان کرد: عمده‌ترین کالاها و محصولات به فروش رفته از طریق مزایده الکترونیک دولت شامل انواع لوازم خانگی، الکترونیکی، تجهیزات و وسایل سرمایشی و انواع موتور سیکلت بوده است.آزادی به عملکرد بخش فروش اموال غیرمنقول اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اجتماعی و اینکه عموما املاک ضبطی در روستاهای استان واقع شده‌اند هیچگونه فروشی در این بخش وجود نداشته است. علی رغم محدودیت های گفته شده این اداره توانست سه قرارداد مصالحه به ارزش 600 میلیون ریال منعقد کند.

 

رئیس اداره اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این مدت 120 فقره پرونده اعم از قضایی و قاچاق به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل افزایش داشته است، همچنین در 17 فقره پرونده به ارزش 6 میلیارد ریال کالا استرداد و تحویل صاحبان آن داده شده است. از سوی دیگر با پیگیری‌های انجام شده احکام قطعی 125 فقره پرونده از اداره کل تعزیرات و ادارات تابعه وصول شده تا در مزایده‌های آتی سازمان عرضه شود.

 

آزادی با اشاره به مهمترین دستاورد این اداره در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد: طی دوره مذکور اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری 7 دستگاه ربات مخزن ساز CNG متروکه به ارزش 70 میلیارد ریال به خط تولید و اشتغال بازگرداند.وی افزود: این اداره توانست وضعیت 1872 دستگاه یخچال را تعیین تکلیف کند و در اقدامی دیگر نیز یک هکتار زمین از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان به اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه