رپرتاژ اگهی

دریافت مشاوره بازرگانی و تجاری با کارمنتو

دریافت مشاوره بازرگانی و تجاری با کارمنتو
کدخبر : 23753

امروزه تغییر و تحولاتی عظیم در حوزه بازرگانی و تجارت‌های بین‌‌المللی رخ داده و همین تغییر و تحولات باعث شده تا شرکت‌هایی که در حوزه صادرات و یا واردات کالا فعالیت می‌کنند، گزینه‌های متعددی را باید بررسی کرده و با داشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه تجاری تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کنند.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قوانین حاکم بر فعالیت‌های تجاری به قدری پیچیده و گسترده است که نمی‌توان انتظار داشت صاحبان کسب و کار با تمام این قوانین آشنایی داشته و در صورت لزوم آن‌ها را به کار گیرند. همچنین آشنایی با تمام این قوانین زمان زیادی نیاز دارد و باید هزینه‌های گزافی پرداخت کنید. از همین رو، نیاز به وجود فردی که آشنایی کاملی با این قوانین داشته و بتواند راهنمای صاحبان کسب و کار در این حوزه‌ها باشد، بیشتر از همیشه احساس می‌شود.    

مشاوره تجارت و بازرگانی چیست؟ 

مشاوره بازرگانی در واقع مجموعه‌ای از راهنمایی‌ها و مشورت‌هایی است که توسط مشاورین متخصص و مجرب در این زمینه، برای آسان‌تر و بهتر کردن فعالیت‌های تجاری و بازرگانی، به تجار و بازرگانان داده می‌شود. در واقع مشاور بازرگانی فردی است که با قوانین اقتصاد و بازرگانی آشنایی کامل داشته و با ارائه مشاوره، اطلاعات کاملی در مورد چگونگی صادرات و واردات را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهد.  

همچنین مشاوران تجاری به افراد و صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند تا با غلبه بر چالش‌ها و مشکلات، بتوانند در کسب و کار خود پیشرفت کرده و درآمد خود را افزایش دهند.       

اهمیت استفاده از مشاوره تجارت و بازرگانی

تجارت و انجام امور بازرگانی همواره نیازمند دانش و اطلاعات به‌روز و اِشراف بر قوانین و مقررات تجارت است. از آنجایی که این قوانین در بازه‌های زمانی مختلف، تغییر و تحولات زیادی دارند و همواره در حال به‌روز شدن هستند، بنابراین برای داشتن ارتباطی موثر با سایر کشورها به منظور صادرات و واردات، بهتر است از فردی کمک بگیریم که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد و در هنگام نیاز بتواند بهترین راه‌ها را پیشنهاد کند.

فعالیت‌های بازرگانی، پرتنش و پرریسک هستند و اگر فردی به تازگی وارد این عرصه چالش‌برانگیز شده، حتما باید از افراد باتجربه و متخصص در این حوزه کمک بگیرد؛ چراکه در غیر این صورت احتمال اینکه سرمایه خود را از دست داده و شکست بخورد بسیار بیشتر می‌شود.  

اپلیکیشن مشاوره کارمنتو چیست؟

اپلیکیشن کارمنتو

کارمنتو اولین اپلیکیشن تخصصی مشاوره است که از سال 1397 فعالیت رسمی خود را شروع کرده و با در اختیار داشتن مشاوران و کارشناسان متخصص و مجرب از شهرهای مختلف، در حوزه‌های گوناگون کسب و کار به صورت آنلاین و تلفنی به ارائه مشاوره می‌پردازد.        

در اختیار داشتن مشاوران و متخصصان خبره و باتجربه باعث شده تا این اپلیکیشن به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های مشاوره در سطح کشور تبدیل شود. اعتماد بیش از 16 هزار کارفرما، حدود 5 هزار مشاوره تلفنی و بیش از 700 پرونده موفق ثبت شده در این پلتفرم، نشان دهنده اعتماد مخاطبان به کارمنتو و مشاوران آن است.

مشاوره تجارت و بازرگانی در اپلیکیشن کارمنتو

عدم آشنایی صاحبان کسب و کار و تاجران با قوانین تجاری و بازرگانی، می‌تواند منجر به شکست آن‌ها در کسب و کار و اِعمال جریمه‌های سنگین ناخواسته برای آن‌ها شود. مشاوره تجارت و بازرگانی از این اتفاقات جلوگیری کرده و باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان خواهد شد.    

کارمنتو با در اختیار داشتن مشاورانی زبده و کارآزموده، در پی آن است که به دور از هرگونه تعصب و جانب‌داری، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد تا بتوانید بدون اتلاف در زمان و هزینه خود، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

خدمات مشاوره‌ای کارمنتو چگونه است؟

کارمنتو اپلیکیشنی برای مشاوره در زمینه‌های مختلف کسب و کار است که با دور هم جمع کردن مشاوران باتجربه از بخش‌های مختلف کشور سعی کرده تا بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از مشاوره کارمنتو می‌توانید اپلیکیشن کارمنتو را نصب کرده و در هر ساعتی از شبانه‌روز، اقدام به دریافت مشاوره آنلاین و یا تلفنی کنید.     

برای استفاده از مشاوره کارمنتو نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی و ماندن در ترافیک نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت و تنها با استفاده از تلفن و یا حتی به صورت آنلاین از راهنمایی مشاوارن کارمنتو استفاده کنید. برای استفاده از مشاوره تلفنی باید بعد از مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن کارمنتو، حوزه مشاوره بازرگانی و یا مشاوره صادرات را انتخاب کرده و سپس، لیست مشاوران آنلاین به همراه نرخ مکالمه بر حسب دقیقه برای شما نمایش داده خواهد شد.         

بعد از انتخاب مشاور مورد نظر خود، روی گزینه تماس کلیک کنید. پس از آن چند ثانیه‌ای منتظر بمانید تا کارمنتو با شما تماس گرفته و شما را در حوزه مورد نظرتان راهنمایی کند.     

استفاده از مشاوره رایگان کارمنتو    

 مشاوره کسب و کار کارمنتو          

برخی اوقات ممکن است نیاز به مشاوره گسترده و مفصلی نداشته و تنها چند سوال کوتاه و مختصر درباره حوزه کاری خود داشته باشید. در این موارد می‌توانید به جای مشاوره تلفنی، از مشاوره رایگان کارمنتو استفاده کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.   

همان طور که اشاره شد، مشاوره‌های کارمنتو به دو شکل آنلاین و تلفنی انجام می‌شود. مشاوره آنلاین کارمنتو به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران فعال در حوزه تجارت و صادرات یا واردات قرار می‌گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان ابتدا باید اپلیکیشن کارمنتو را نصب کنید. سپس می‌توانید در قسمت مشاوره رایگان در تالار گفتمان شرکت کرده و سوالات خود را در قالب چت بپرسید. بعد از پرسیدن سوال خود باید منتظر باشید تا مشاوران کارمنتو به سوال شما پاسخ دهند.

مزایای کارمنتو چیست؟

کارمنتو پلتفرمی تخصصی برای ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف کسب و کار و مشاوره بازرگانی و مشاوره صادرات است. پلتفرم کارمنتو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل از مشاوره مشاوران آن بهره‌مند شوید و شرایط کسب و کار خود را ارتقا دهید.            

همچنین امکان دریافت مشاوره به صورت رایگان در حوزه‌های مختلف، سیستم پرداخت ایمن، امنیت بالای تماس، محرمانه بودن اطلاعات کارفرما و انجام مشاوره تلفنی بدون پرداخت هزینه اینترنت و تلفن، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای این پلتفرم تخصصی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه