استاندار گلستان؛

عملکرد مناسب بانک مهرایران، عامل اصلی موفقیت آن است

عملکرد مناسب بانک مهرایران، عامل اصلی موفقیت آن است
کدخبر : 10075

دکتر حق شناس استاندار گلستان در دیدار با مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن ابراز خرسندی از حمایت های صورت گرفته در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی، گفت: بانک مهر ایران پیشرو در ارائه خدمات قرض الحسنه بانکی به آحاد جامعه است و عملکرد مناسب آن در حوزه های مختلف عامل اصلی موفقیت بانک محسوب می شود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر هادی حق شناس بیان داشت: عملکرد خوب این بانک موجب رضایتمندی مردم شریف استان گلستان شده است.

 

وی افزود: سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی متنوع و قرض الحسنه بانک مهرایران مشکلات عدیده مردم استان را رفع نموده و در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی موثر عمل کرده است.

 

در ادامه، صالحی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گلستان نیز گزارشی از عملکرد بانک ارائه نمود و گفت: باتوجه به افزایش استقبال آحاد جامعه از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک، به منظور تسهیل در اراده خدمات بانکی به مشتریان، مراجعین و متقاضیان به دنبال تحقق بانکداری تمام هوشمند هستیم و در این راستا اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.

 

وی افزود: بانک مهر ایران از سال گذشته توسعه بانکداری دیجیتال و حذف کاغذ از چرخه عملیات بانکی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا با راه اندازی سامانه میعاد، دیجیتالی نمودن بایگانی شعب و ایجاد امکان افتتاح حساب از طریق موبایل بانک، فرایند ارائه خدمت به مشتریان را با سرعت بیشتری انجام می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه