پرداخت بیش از ۱۴۰۰ فقره تسهیلات به کشاورزان فارس

پرداخت بیش از ۱۴۰۰ فقره تسهیلات به کشاورزان فارس
کدخبر : 10239

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس در گفتگو با ایسنا: این بانک سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ فقره تسهیلات به کشاورزان استان پرداخت کرده است. غلام‌رضا حسانی زاده شنبه ۲۴ خرداد در حاشیه بازدید از یک شرکت تعاونی تولید کننده گیاهان دارویی، گفت: مبلغ این تسهیلات بالغ بر یک هزار ۲۸۱ میلیارد ریال است […]

به گزارش رصداقتصادی : سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس: این بانک سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ فقره تسهیلات به کشاورزان استان پرداخت کرده است.

 

غلام‌رضا حسانی زاده شنبه ۲۴ خرداد در حاشیه بازدید از یک شرکت تعاونی تولید کننده گیاهان دارویی، گفت: مبلغ این تسهیلات بالغ بر یک هزار ۲۸۱ میلیارد ریال است که در سال گذشته به بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

 

او افزود: تسهیلات پرداخت شده در قالب سرمایه در گردش وثابت از محل منابع داخلی و دولتی نظیر رونق تولید، اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۸ و… متناسب با نیاز کشاورزان بوده است.

 

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس با بیان اینکه سرمایه گذاری در رشد و توسعه کشاورزی نقش بسزایی دارد و در این خصوص حامی کشاورزان در بخش تولید هستیم، گفت: توجه به رفاه و معیشت فعالان بخش کشاورزی عاملی موثر در بهبود و جهش کمی و کیفی تولیدات و محصولات در این بخش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه