با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران واحدهای نظارتی

مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی 35 سالگی بانک سینا برگزار شد

مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی 35 سالگی بانک سینا برگزار شد
کدخبر : 11473

طی مراسمی با حضور عضو هیات مدیره و همچنین مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی و حراست، مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی 35 سالگی بانک سینا طبق اعلام قبلی، روز یکشنبه 29 تیرماه برگزار شد.

به گزارش رصداقتصادی : عضو هیات مدیره بانک سینا در این مراسم، با بیان آنکه این بانک همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشتریان فراهم نماید، گفت: بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام و شفاف در طول فعالیت 35 ساله خود همواره در مسیر تامین نیاز روز بانکی مشتریان گام برداشته و از طریق بکارگیری آخرین فناوری ها با ارائه محصولات و خدمات نوین، زمینه تسریع در انجام فرایندهای بانکی را فراهم ساخته است.

 

علیرضا تقدیری افزود: هدف این بانک در تداوم فرایند توسعه و پیشرفت خود، ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر جهت مشتریان عزیز است و کارکنان بانک نیز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

در ادامه شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم ضمن تقدیر از همراهی مخاطبان و مشتریان گرامی و حمایت از برنامه های بانک گفت: تداوم فعالیت بانک ها بدون حمایت و پشتیبانی مخاطبان و مشتریان امکانپذیر نیست و بانک سینا نیز به پاس این همراهی و حمایت، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان عزیز صرف می کند.

 

وی در ادامه به روند برگزاری مسابقه اینستاگرامی بانک سینا اشاره کرد و افزود: این مسابقه مقارن با سی و پنجمین سالروز تاسیس بانک در دو مرحله شامل (تیزینگ و اوپنینگ) از طریق ایجاد سوال در ذهن مخاطب و سپس پاسخ به سوالات ایجاد شده در رسانه های مختلف شامل بیلبورد، فضای مجازی و مطبوعات به اجرا گذاشت که خوشبختانه علیرغم مدت زمان کوتاه اجرای طرح بازخوردهای مناسبی را به خصوص در فضای مجازی به همراه داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه فضای مجازی بانک سینا از اول تا 20 تیرماه برگزار شد که تعداد 8 هزار و 440 نفر شرکت کردند و قرعه کشی بین 2 هزار و 46 ارائه دهنده پاسخ های صحیح به 3 سوال مطرح شده، برگزار شد.

 

اسامی 35 برنده کارت هدیه 5 میلیون ریالی مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه