تماس مدیرعامل بانک مسکن با مدیریت شعب استان اصفهان

تماس مدیرعامل بانک مسکن با مدیریت شعب استان اصفهان
کدخبر : 11875

دکتر محمود شایان در اولین حضور خود در جایگاه مدیریت عامل بانک مسکن، با برقراری تماس تلفنی با مدیریت شعب استان اصفهان پیگیر سلامتی کارکنان شعبه زرین شهر اصفهان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا شد.

به گزارش رصداقتصادی  به نقل از هیبنا ، روز چهارشنبه 8 مردادماه، مراسم معارفه دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد و وی در ابتدای کار خود در این سمت با حسن نوروزی مدیریت شعب استان اصفهان و بیات  رییس شعبه زرین شهر، تماس و در خصوص تعطیلی شعبه زرین شهر اصفهان تبادل نظر و پیگیر سلامتی کارکنان این شعبه شد.

نوروزی مدیریت شعب استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به مسوولیت شناسی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، گفت: دکتر شایان در اولین روز کاری خود با بنده تماس گرفت و جویای سلامتی همکاران ما در شعبه زرین شهر شد و بر کیفیت خدمات این شعبه تاکید کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به مبتلا شدن همکاران این شعبه به بیماری کرونا اظهار داشت: 50 درصد از همکاران شعبه زرین شهر از جمله رییس و معاون شعبه هفته ها قبل و 50 درصد از همکاران نیز در هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و ما مجبور به تعطیلی شعبه شدیم.

 

حسن نوروزی افزود: امروز جواب تست همکاران ارسال خواهد شد و به امید خدا اگر جواب تست ها منفی باشد، شعبه کار خود را آغاز خواهد کرد و به مردم عزیز خدمات ارائه خواهد کرد.

 

مدیریت استان اصفهان گفت: در این مدت نیز با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری، ازطریق شعب همجوار یعنی فولادشهر و مبارکه و همچنین خدمات الکترونیکی بانک، خدمات بانکی به همشهریان عزیز ارایه شد.

 

 

وی در پایان برای تمامی همکاران این شعبه آرزوی سلامت کرد و افزود: امیدواریم هرچه زودتر همکاران عزیز ما در این شعبه و همچنین در شعب دیگر که به این بیماری مبتلا شده اند سلامتی و بهبودی خود را به دست آوردند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه