پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 11968

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی و فعالان رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر ایمانی به مناسبت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار بدین شرح است:


«خبرنگاری، حرفه ای سخت، پرمخاطره و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است. خبرنگاران، روایتگر آگاهی، حق گویی و امید به جامعه و مردم هستند. در شرایطی که امروز اطلاع رسانی از مسیر کانالهای مختلف ارتباطی و رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، حضور گسترده و روزافزون مخاطبان را به همراه داشته، نقش خبرنگاران در افزایش آگاهی و دانش جامعه از طریق انتشار و بیان واقعیات و تفکیک اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است. رسالت خبرنگار، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است و این مهم بجز با دقت نظر، امانتداری و سرعت عمل این عزیزان محقق نمی گردد.


در این روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، این خبرنگاران هستند که با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می توانند زمینه ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت فتح قله های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.


ضمن تبریک هفدهم مردادماه و روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی، خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاس خبرنگاران، مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه ها، امیدوارم در عرصه خطیر اطلاع رسانی، بیش از پیش موفق باشید.


از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق، سعادت، سرافرازی و سربلندی مسئلت‌ دارم».

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه