بازدید مدیر عامل بانک مسکن از شعبه توانیر ولیعصر (عج)

بازدید مدیر عامل بانک مسکن از شعبه توانیر ولیعصر (عج)
کدخبر : 12345

مدیر عامل بانک مسکن به همراه قاسمی عضو هیأت مدیره و ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت ،از شعبه توانیر بازدید کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت .

به گزارش رصداقتصادی به نقل از بانک مسکن-هیبنا، دکتر شایان مدیر عامل بانک طی سخنانی در جمع کارکنان شعبه توانیر ولیعصر(عج) با تقدیر از زحمات آنان تصریح کرد : انتظار بنده این است که تمامی کارکنان دست به دست یکدیگر بدهند و با عملکردی خوب و منسجم ، اهداف شعبه را تحقق بخشند.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد : آماده شنیدن نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادهای سازنده کارکنان در تمامی بخش های صف و ستاد هستیم تا در کنار یکدیگر عملکرد کل بانک را ارتقاء بخشیم.

محمود مجیدی رییس شعبه توانیر ولیعصر(عج) در ادامه ضمن خوشامدگویی به مدیر عامل و هیأت همراه ، بازدید از شعبه توانیر ولیعصر را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کارکنان عنوان کرد و گفت : بازدید مدیران ارشد بانک از شعب و آشنایی آنان با کارکنان ، همواره خاطر آنان باقی خواهند ماند.

مجیدی در ادامه این بازدید ، مسائل و موارد مربوط به شعبه را در بخش های مختلف به مدیر عامل و هیأت همراه مطرح کرد و راهکارهای لازم برای بهبود و حل برخی موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، در این بازدید مدیر عامل و هیأت همراه ، عملکرد شعبه توانیر (عج) را به لحاظ وضعیت منابع ، مصارف ، مطالبات ، ضمانتنامه ، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه