توزیع اقلام بهداشتی باهدف حمایت از تولید و ارتقای سلامت عمومی

توزیع اقلام بهداشتی باهدف حمایت از تولید و ارتقای سلامت عمومی
کدخبر : 12406

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در خراسان شمالی ۱۰ هزار عدد ماسک و مقادیری اقلام ضدعفونی‌کننده جهت مقابله با ویروس کرونا در بین شهروندان استان توزیع کرد.

 به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی ضمن اعلام این خبراظهار داشت: این میزان ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده به مناسبت یازدهمین سالروز تأسیس بانک توسعه تعاون در شعب استان خراسان شمالی توزیع گردید.

 

محمد ندری بیابانی همچنین گفت: توزیع رایگان این میزان اقلام بهداشتی به‌منظور حمایت از تولیدکننده‌های لوازم بهداشتی به‌ویژه واحدهای تولید ماسک، الکل و دیگر واحدهای ضدعفونی‌کننده انجام گرفت.

 

وی بر حمایت از تولیدکننده‌ها و همچنین تأمین لوازم بهداشتی موردنیاز مردم تأکید کرد و افزود: از تولیدکننده‌ها می‌خواهیم که به‌طورجدی وارد عرصه کار در شرایط کنونی شوند تا بخشی از مشکلات جامعه با کمک بانک‌ها برطرف شود.

 

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون این بانک تسهیلات مؤثری جهت تداوم و افزایش تولید به کارخانه‌های تولید ماسک و ضدعفونی‌کننده استان پرداخت کرده است.

 

ندری بیابانی افزود: در سال گذشته سه هزار پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان شمالی تشکیل‌شده که بر همین اساس، افزون بر ۱ هزار میلیارد ریال به این متقاضیان تسهیلات پرداخت‌شده است.

 

گفتنی است خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه