مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان همدان:

کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی با روان سازی امور میسر می شود

کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی با روان سازی امور میسر می شود
کدخبر : 13610

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان همدان با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: همکاران با ارائه بهینه خدمات بانکی و تکیه بر موضوع روان‌سازی امور می توانند در رونق تولید و رشد و توسعه اقتصادی استان نقش ویژه داشته باشند.

به گزارش رصداقتصادی : دکتر ایمانی با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات سالم با رعایت بهداشت اعتباری می‌تواند سودآوری شعب را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان همدان در بخش‌های کشاورزی، بوم گردی، صنعت و معدن، سرمایه‌گذاری، صادرات و صنایع دستی دارای جایگاه بسیار خوبی در کشور است و بانک سینا هم محصولات و ظرفیت های بسیار خوب و متنوعی را فراهم نموده که با معرفی بهینه این محصولات و خدمات به ویژه در حوزه اعتباری، می‌توان، ضمن کمک به توسعه این استان، زمینه‌ساز سودآوری بیش از پیش شعب و بهبود موقعیت بانک شد.


وی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، برای افزایش نقش همکاران در جهت توسعه بانک، اختیارات شعب در تخصیص منابع افزایش یافته که همکاران باید به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کنند تا نتایج و برنامه های پیش بینی شده در این بخش، محقق گردد.


مدیرعامل بانک سینا در تشریح نحوه اقدام شعب برای بهبود شاخص های عملکردی تصریح کرد: بهتر آن است که شعب در شش ماهه اول سال، تخصیص منابع را با جدیت دنبال کنند چرا که این موضوع می‌تواند سود را در همان سال نصیب شعبه نماید. در ۶ ماهه دوم هم شعب می بایست عزم خود را جزم نمایند تا به موقعیت مناسبی از لحاظ جذب منابع، پیگیری و وصول مطالبات غیرجاری و فروش املاک تملکی و مازاد، برسند.


دکتر ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر شعب، موقعیت و ظرفیت منطقه جغرافیایی خود را به خوبی شناسایی کنند، با برنامه ریزی هدفمند و موثر می توانند نسبت به جذب مشتریان بالقوه آن منطقه موفق عمل کنند. بازاریابی خصوصاً بازاریابی مشتریان حقوقی می‌تواند در کاهش قیمت تمام شده پول بسیار تاثیرگذار باشد و نهایتا آثار مطلوبی را برای بانک در برخواهد داشت.


گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه، در سفری دو روزه به استان همدان از شعب این بانک در استان بازدید به عمل آوردند. در این سفر که معاون شعب و مناطق و مدیران حراست و بازرسی و منطقه کرمانشاه همدان و ایلام حضور داشتند، شعب نهاوند، ملایر، بوعلی، شریعتی و شهدای همدان مورد بازدید قرار گرفتند. در این بازدیدها با همکاران دیدار و گفتگو صورت گرفت و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات و موانع کاری شعب از سوی مدیرعامل بانک سینا صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه