برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا

برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
کدخبر : 13729

چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز دوشنبه 7 مهرماه جاری با حضور نماینده دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام و اعضای کمیته ناظر بر قرعه کشی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش رصداقتصادی : در ابتدای مراسم، دکتر دانیالی قائم مقام بانک سینا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی از مشارکت هموطنان در جشنواره حسابهای قرض الحسنه این بانک گفت: در آیات و روایات، پاداش های بسیاری برای قرض الحسنه برشمرده شده است. مهم ترین پاداش قرض الحسنه در همان اصل قرض دادن نهفته است، زیرا شخص وام دهنده با خداوند معامله می کند و کسی که قرض می گیرد در حقیقت خداوند است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره قرض الحسنه هم افزود: اگرچه بانک سینا دارای پیشینه ای 35 ساله است اما برگزاری جشنواره حسابهای قرض الحسنه، یکی از ابتکاراتی است که در سال های اخیر انجام شده و برکات بسیاری را نیز برای بانک به همراه داشته است.

در ادامه شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم ضمن قدردانی از مشارکت هموطنان و مشتریان گرامی و تلاش همکاران شعب و ستاد در برگزاری چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز، از رشد 4 برابری منابع قرض الحسنه بانک خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد بانک سینا در ادامه مسئولیت های اجتماعی خود، بتواند گام های جدی تری را به پشتوانه همراهی مشتریان عزیز در بخش فعالیت های خیرخواهانه در راستای سنت حسنه قرض الحسنه بردارد و در حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه، عملکردی درخشان تر از قبل ارائه نماید.

جوایز این دوره از جشنواره به مناسبت سی و پنجمین سالگرد بانک سینا شامل 5 جایزه ویژه 1 میلیارد ریالی، 35 کمک هزینه تامین مسکن هر یک به مبلغ 350 میلیون ریال، 35 کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش 250 میلیون ریال، 35 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 100 میلیون ریال و بیش از 14 هزار جایزه 2 میلیون ریالی بود

 

2M0A184111

 

2M0A1758

 

2M0A1802

 

2M0A1872

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه