افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر

افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر
کدخبر : 13981

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی؛ از افزایش بیش از 40 درصدی استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک خبر داد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه همواره "نوآوری در خدمت" سرلوحه اقدامات و فعالیت ها در بانک شهر بوده است،گفت: طی سال های اخیر امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان از بانک شهر را باعث شده‌ است.
 
 
وی با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا از ماه های پایانی سال گذشته و تداوم آن در سال جاری، تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش تردد شهروندان در سطح شهرها، شاهد افزایش استفاده از خدمات الکترونیک بانک شهر بوده ایم که خوشبختانه این مهم حفظ سلامت مشتریان و سرمایه انسانی بانک را در پی داشته‌است.
 
 
 
نمازی با تاکید بر اینکه سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی هستند، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه هم اکنون استفاده از خدمات آنلاین بانک همانند: همراه شهر ، اینترنت بانک و ... روز به روز در حال افزایش است.
 
 
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به محبوبیت نرم افزار"همراه شهر" با توجه به خدمات به روز و منحصر به فرد آن ، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعداد کاربران این نرم افزار 30 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه نرم افزار "همراه شهر" از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‌http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های کافه بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، ادامه داد:در راستای دستیابی بانک شهر به اهداف خود برای ایجاد بسترهای متنوع خدمت رسانی به شهروندان در هر ساعت از شبانه روز، این نرم افزار در چارچوب قوانین بانک مرکزی به روزرسانی می شود.
 
 
 
نمازی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات "اینترنت بانک " و "پیشخوان های شهرنت" بانک شهر، تصریح کرد: هم اکنون مشتریان شبکه بانکی می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از "پیشخوان های شهرنت" بانک شهر دریافت کنند.
 
 

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان با اشاره به توصیه موکد جامعه پزشکی و درمانی کشور مبنی بر ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک ها ، گفت: در راستای صیانت از سلامت مشتریان خود، اقدام به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت، تمدید خودکار کارت‌های منقضی شده، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت بانک و نرم افزار همراه شهر) و ...کرده ایم.
 
 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه