بازدید مدیرعامل بانک سینا از شعب زابل و زاهدان؛

استفاده از توانمندی های استانی و تنوع خدمات، عامل موفقیت بانک سینا است

استفاده از توانمندی های استانی و تنوع خدمات، عامل موفقیت بانک سینا است
کدخبر : 15801

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان، عامل موفقیت بانک سینا را استفاده از توانمندی های استانی و ایجاد تنوع در سبد محصولات عنوان کرد.

دکتر ایمانی در جمع کارکنان شعب زابل و زاهدان با بیان آنکه بانک سینا دارای کارکرد اقتصادی و اجتماعی است، گفت: خوشبختانه با اقدامات مطلوب و ایجاد تنوع در محصولات، توفیقات متعددی در این دو مولفه حاصل شده اما برای عملکرد بهتر، می‌بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی‌های استان به‌صورت مشترک در جهت تحقق برنامه‌ها اقدام گردد و این امر مستلزم مشاهده میدانی و حضور در منطقه و گفت‌وشنود کارشناسانه با مجریان و دست‌اندرکاران است.


وی تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست ها و برنامه هایی که در بانک سینا به اجرا گذاشته شده، دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود یافته و انتظارات از آن بالا رفته و بنابراین ضروری است همکاران با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم میهنان و با مشتری مداری خصوصا در مناطق محروم، حرکت رو به رشد بانک به سمت تعالی را سرعت ببخشند.


مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: از جمله امتیازات این بانک، تنوع در خدمات و کیفیت بالای آن به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک و همچنین سبد تسهیلات از جمله طرح پزشکان است که توجه ویژه به این ظرفیت ها و معرفی بهینه آن به هموطنان به ویژه با اختیار عملی که به روسای شعب داده شده، می تواند زمینه ساز رشد و سودآوری بیشتر بانک باشد.


گفتنی است دکتر ایمانی و هیات همراه با حضور درجمع کارکنان و بررسی عملکردها، از رویکرد مثبت و تلاش جمعی آنان در جهت تحقق اهداف قدردانی کردند و با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش مطالبات معوق و مشکوک الوصول، خواستار سرعت بخشیدن به فعالیت ها و توجه ویژه همکاران به توسعه فعالیت های بانکی غیر مشاع شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه