امکان ارائه خدمات احراز هویت سجام در ۳۶۴ شعبه بانک مسکن

امکان ارائه خدمات احراز هویت سجام در ۳۶۴ شعبه بانک مسکن
کدخبر : 16050

رییس اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک مسکن از فراهم شدن بستر ارائه خدمات احراز هویت سجام از طریق شعب بانک مسکن خبر داد.

 به گزارش رصداقتصادی : محسن کریمی رییس اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک مسکن با اشاره به رونمایی از سامانه احراز هویت سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) در بانک مسکن، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: مطابق با برنامه ریزی ها و پیش بینی های به عمل آمده، از میان شعب سراسر کشور برای مرحله نخست، ۳۶۴ شعبه خدمات احراز هویت سجام را به متقاضیان ارائه خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه افزوده شدن این خدمت جدید در شعب بانک مسکن دو مزیت مهم برای مشتریان خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به آنکه از یک سو برخی محصولات سیستم بانکی با بازار سرمایه در ارتباط بوده و از سوی دیگر برخی ابزارهای بازار سرمایه نیز به دلیل اعتماد مردم به شبکه بانکی، به واسطه بانک ها به سرمایه گذاران عرضه می شوند، در نتیجه افزایش تعاملات بانک و نهادهای بازار سرمایه می تواند موجب بهبود در ارائه خدمات این حوزه و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان شود.

 

کریمی در عین حال معتقد است: با الزام ثبت نام ذینفعان اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در سجام، ارائه خدمت احراز هویت سجام از طریق شعب بانک، اقدام بسیارمناسبی در تکمیل خدمات مرتبط با سپرده ممتاز و اوراق تسه محسوب می شود.

 

رییس اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک مسکن با تاکید بر اینکه این خدمت جدید بانک مسکن می تواند نیاز به حضور فیزیکی مشتریان به سایر مراکز غیر از شعب بانک را کاهش دهد، تصریح کرد: از این پس سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان می توانند با دریافت این خدمات از مراجعه به مراکز دیگر به غیر از شعب بانک بی نیاز شوند و خدمات مذکور را به صورت رایگان از شعب بانک دریافت کردند.

 

مصطفی سهرابیان رییس دایره امور نهادها و ابزارهای مالی سرمایه نیز با تاکید بر اهمیت راه اندازی این سامانه و ارائه خدمات مربوط به آن در شعب بانک مسکن، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت:از آنجا که فرآیند احراز هویت در بانک مورد تایید کارشناسان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه قرار گرفته و قراردادهای فی ما بین نیز منعقد گردیده است، در روزهای آتی راهنمای مربوط به ارائه خدمات موصوف که توسط این واحد تدوین شده، به شبکه بانک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

همچنین امروز مهدی احمدی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، با حضور در اداره کل نقدینگی و خزانه داری، به عنوان اولین فرد، خدمت احراز هویت سجام را از بانک مسکن دریافت کرد. ایشان اعلام کردند: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، با توجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا، طی مراسمی رسمی از سامانه یاد شده رونمایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه