امضای تفاهم‌نامه همکاری هتل‌های فرودگاهی با نمایشگاه شهر آفتاب؛

هتل‌های Novotel و Ibis مراکز اقامتی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شد

هتل‌های Novotel و Ibis مراکز اقامتی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شد
کدخبر : 16479

با امضای تفاهم نامه همکاری بین هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، از هتل‌های Novotel و Ibis به عنوان مراکز اقامتی مسافران و بازدیدکنندگان مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب استفاده می شود.

رصداقتصادی : تفاهم نامه مذکور بین سمانه یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت "سمگا" از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب امضا شد.

 

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص این تفاهم نامه گفت: قرار است از سال 1401 نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل و نمایشگاه های داخلی  و بین‌المللی در شهر آفتاب برگزار شود.

 

سمانه یوسفی افزود: طبق این تفاهم‌نامه با معرفی شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب، مجموعه هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی امام(ره) بر اساس تعرفه‌های اعلامی و با هزینه مناسب، امکانات رفاهی و اقامتی موجود را در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می‌دهد.

 

وی ادامه داد:همچنین به منظور رفاه بیشتر، سرویس رایگان بین نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و هتل‌های بین المللی فرودگاهی (هتل‌های Novotel و Ibis ) برقرار خواهد شد.

 

ایجاد فضای اقامتی و رفاهی برای مجریان، غرفه داران، میهمانان و بازدیدکنندگان نمایشگاهی که از داخل و خارج کشور که در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب شرکت می کنند، از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

 

این گزارش حاکیست: هتل‌های فرودگاهی در جوار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) واقع شده و با توجه به نزدیکی بعد مکانی و زمانی، می‌تواند خدمات مناسب اقامتی و رفاهی را در اختیار نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه