تسهیلات بانک سینا برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

تسهیلات بانک سینا برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه
کدخبر : 16556

مطابق دستورالعمل ابلاغی کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا و در ادامه اقدامات حمایتی بانک سینا از کسب و کارهای آسیب دیده، اهالی هنر، فرهنگ و رسانه نیز می توانند از این تسهیلات بانک بهره مند شوند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  روابط عمومی بانک سینا، در راستای حمایت از فعالیت ها و مشاغل غیر دولتی به شدت آسیب دیده از شیوع کرونا، کسب و کارهای حوزه های"فرهنگ، هنر و رسانه" نیز می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده این بانک استفاده کنند.


متقاضیان واجد شرایط مجازند برای اخذ این تسهیلات تا پایان دی ماه جاری در رسانه کار ثبت نام کنند. باز پرداخت اقساط تسهیلات فوق، از اول خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.


از جمله فعالیت ها و مشاغل فرهنگی مشمول این طرح می توان به مشاهیر، مفاخر، برندگان جوایز معتبر و برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره های کتاب، ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه ها، آژانس های ادبی، وارد کنندگان کتاب و استارتاپ ها و شتاب دهنده های حوزه کتاب اشاره کرد.


همچنین موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی، دفاتر خدمت زیارتی، تماشاخانه های تئاتر و گروه های موسیقی، گالری تجسمی، آموزشگاه های آزاد هنری، شرکت ها و موسسات تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی و سینمایی، سالن سینما، تهیه کنندگان فیلم و آموزشگاه های آزاد سینمایی، روزنامه ها، هفته نامه ها و دیگر نشریات، کانون های آگهی و تبلیغاتی و چاپخانه ها اشاره کرد.


تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله ای با نرخ سود 12 درصد و طی اقساط 24 ماهه پرداخت می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه