طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره بانک سینا و مدیرکل بهزیستی استان تهران صورت گرفت:

اهدای 250 دستگاه تبلت و 200 بسته معیشتی توسط بانک سینا به دانش آموزان نیازمند و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی

اهدای 250 دستگاه تبلت و 200 بسته معیشتی توسط بانک سینا به دانش آموزان نیازمند و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی
کدخبر : 17112

طی مراسمی با حضور قائم مقام، جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران بانک سینا و مدیرکل بهزیستی استان تهران، تعداد250 دستگاه تبلت و 200 بسته معیشتی از سوی این بانک در قالب رزمایش مومنانه به دانش آموزان نیازمند و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران اهدا شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، محمدرضا ساروخانی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم با اشاره به اینکه مشارکت در رفع فقر تنها مربوط به اشخاص حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز در این امر مهم می بایست مشارکت داشته باشند، افزود: امروزه نگاه سازمانها به موضوع مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یک ضرورت در جامعه شناخته شده و اقدامات قابل توجهی را نیز انجام می دهند. در همین راستا بانک سینا نیز بخشی از ماموریت ها و استراتژی های خود را به ایفای مسئولیت های اجتماعی در کنار تلاش برای نقش آفرینی در اقتصاد کشور، معطوف ساخته است.


عضو هیات مدیره بانک سینا با بیان آنکه بنگاه های اقتصادی می بایست توجه ویژه به جامعه داشته باشند و جامعه نیز باید از هرگونه خدمات بنگاه اقتصادی بهره مند شود، اظهار داشت: کشورهای موفق کشورهایی هستند که علاوه بر رشد اقتصادی، توسعه اقتصادی را نیز مدنظر داشته باشند و در این راستا سازمان ها از جمله بانک سینا کمک به توسعه اقتصادی را به عنوان یکی از ماموریت های خود می داند و این موضوع را با جدیت دنبال می کند.


ساروخانی ضمن تاکید بر این نکته که در کتاب آسمانی ما در بیش از 100 آیه به امر خیر اشاره شده است، خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر ایام بسیار خوب و تحول آفرین در کشور ما بوده که تغییر اساسی در فرهنگ جامعه و همچنین در فرهنگ بانکداری به وجود آورده است که بانکداری بدون ربا از محصولات انقلاب اسلامی است. از جهات مختلف اگر به این موضوع نگاه کنیم کاری که امروز انجام می شود بسیار مبارک و پر برکت است.
در ادامه مراسم، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نیز ضمن تبریک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و مدافع حرم گفت: سیاست بانک سینا در حوزه مسئولیت های اجتماعی از ادوار گذشته تاکنون پررنگ و برجسته بوده است.


منصور شیخ الاسلامی افزود: بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود در بخش های محرومیت زدایی، پرداخت وام های قرض الحسنه عام المنفعه و انساندوستانه گام های مهمی برداشته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه بدلیل شیوع ویروس کرونا بانک سینا به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، وام قرض الحسنه به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نیازمندان در قالب طرح های مهر آفرین، نیکو و مواسات، اعطاء نموده است. همچنین اعطای وام قرض الحسنه به پرسنل و کادر درمان شاغل در بخش های کرونایی بیمارستانها و نیز مددکاران آسایشگاه ها، مرزبانان غیور و جان بر کف میهن اسلامی، خانواده های معزز شهدای والامقام، مدافع حرم و سربازان حریم ولایت از دیگر اقدامات بانک در این زمینه بوده است.


مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا اظهار داشت: کمک مالی 50 میلیارد ریالی به 7 استان بحرانی و پیشتاز در شیوع کرونا، پوشش هزینه های درمانی بیماران نیازمند در قالب طرح احسان، حمایت از طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی و کم برخوردار، تامین هزینه تولید912 هزار فقره کارت هدیه جهت اهدا به اقشار فعال در کسب و کارهای خرد آسیب دیده از کرونا، کمک مالی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، امهال مطالبات بنگاه های تولیدی و تسهیلات گیرندگان و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان برخی دیگر از اقدامات و فعالیت های بانک در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.


شیخ الاسلامی ادامه داد: اکنون در راستای کمک به توانمندی در حوزه آموزش و پرورش و بهره مندی دانش آموزان بی بضاعت از فضای آموزش مجازی نیز 250 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و همچنین به منظور حمایت از خانواده های کم برخوردار، تعداد 200 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی نظیر برنج، ماکارونی، حبوبات و دیگر مایحتاج ضروری به این عزیزان اهدا می شود.


شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در ادامه مراسم ضمن تشکر از هیات مدیره و مدیرعامل بانک سینا در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در اجرای تکالیف خود، پویش ها و همایش های متعددی را در راستای رزمایش مومنانه داشته که امروز نیز مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی از سوی بانک سینا، در ایام فرخنده دهه مبارک فجر یکی از آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه بانک سینا در جهت توانمندسازی عزیزان کم بضاعت جامعه قابل تقدیر است و قطعا دعای خیر جمعی از مددجویان و سرپرستان خانوار را برای مجموعه خوب بانک سینا به دنبال دارد.


وی ادامه داد: البته در طول سال کمک های متعددی از سوی این بانک به مددجویان سازمان بهزیستی صورت گرفته که قابل تقدیر است و ریاست محترم بنیاد مستضعفان نیز در ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمک 5 هزار میلیارد ریالی به این سازمان که صرف کمک هزینه بهداشتی مددجویان معلول ضایعه نخاعی شد، عامل مهمی در حمایت از این عزیزان به شمار می رود.


گفتنی است در پایان این مراسم، لوح تقدیر سازمان بهزیستی به مجموعه بانک سینا به پاس حمایت ها و اقدامات خیرخواهانه اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه