در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو مطرح شد ؛

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین  نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش
کدخبر : 17565

درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در جریان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو، غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با حضور شرکت های تابعه شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، احیاء استیل فولاد بافت، توسعه فرآورى صنایع و معادن ماهان سیرجان و زنجیره کامل تولید فولاد مورد توجه ویژه مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازدیدکنندگان قرار گرفت. 

 

قائم مقام گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان بازدید کرد و دیدارهایی جداگانه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت که حجت‌الاسلام میرتاجدالدینی نماینده تبریز، حسن پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از آن جمله بودند. 

 

همچنین خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه هلدینگ ماهان بازدید کرد.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها و دیدار از غرفه هلدینگ‌ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سرآمد تولید و توسعه در صنعت فولاد نام بردند و از فعالیت های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور تقدیر کردند.

 

یادآور می شود: هلدینگ گسترش صنایع ومعادن ماهان تاکنون بیش از 1700 شغل مستقیم در طرح های توسعه ایجاد کرده است.

 

شایان ذکر است:هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با وجود پتانسیل بالا در برخورداری از زنجیره کامل فولاد توانست در سال جاری افزایش چند برابری تولید در هر یک از شرکت های تابعه را محقق کند و بزرگترین حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور در حوزه فولاد را در دستور کار اجرایی خود قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه