پیام تسلیت روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار رسانه‌ای محمد ابوالحسنی

پیام تسلیت روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار رسانه‌ای محمد ابوالحسنی
کدخبر : 18192

درگذشت جناب آقای محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده توانمند رسانه فقدانی بزرگ بود که در آغازین روزهای سال 1400 سبب اندوه و تألم جامعه هنری گردید روابط عمومی بانک توسعه تعاون این ضایعه را به اهالی هنر تسلیت می‌گوید.

 به گزارش رصداقتصادی : درگذشت هنرمند و طنزپرداز متعهد جناب آقای محمد ابوالحسنی ضایعه‌ای تأسف‌بار و دردناک بود که دوستان، همکاران، آشنایان و جامعه مخاطبین تولیدات و آفریده‌های ارزنده هنری او را باکمال ناباوری و حیرت در اندوهی بزرگ نشاند.

 

او را باید ازجمله اهالی و خبرگان عصر رسانه دانست که با خلاقیت و درایت، چهره‌ای نو و وجه ای جدید از کارآمدی هنر و رسانه در پیشبرد آرمانهای فرهنگی و اجتماعی بازآفرید و در بسیاری ابعاد، زبان به لکنت درافتاده طنز را به فصاحت و بلاغت برآورد.

 

بانک توسعه تعاون نیز از چندی پیش در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزنده آثار این تهیه‌کننده توانا و دعوت از ایشان برای همکاری در تولید انیمیشن‌های فرهنگ‌سازی از همگامی و مشاورت های شایسته و دلسوزانه او بهره برد و یادگارهایی از آثار به‌یادماندنی وی را در کارنامه فرهنگی خود ثبت و ضبط نمود.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سوگمندانه این حادثه تلخ و فقدان تأثرانگیز را به جامعه فرهنگی، هنری و مردم عزیز کشورمان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن عزیز سفرکرده از محضر حی قادر متعال، عاجزانه صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 

روحش در این ایام پرفیض که قرین است برلیله پرارج بی‌مانند نیمه شعبان، با اولیاء الهی محشور و مأنوس باد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه