مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد:

رونمایی از حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید در سال ۱۴۰۰

رونمایی از حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید در سال ۱۴۰۰
کدخبر : 18853

مدیرعامل بانک صنعت و معدن پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست های اعتباری این بانک در راستای محقق کردن شعار سال دانست.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از شاتا، حسین مهری با بیان این مطلب، افزود: تمرکز عملیات و خدمات مالی بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ بر شرکت‌های دانش بنیان، صادرات گرا و فناوری های نوین و خدمات مالی مرتبط خواهد بود.

 

تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه

وی از تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکتهای برگزیده از ۵۰۰ شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.

 

رونمایی از حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰ درصد را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد: در حوزه بانکداری دیجیتال، حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید رونمایی خواهد شد.

 

استقلال بخشی به شعب با افزایش اختیارات

مهری همچنین استقلال بخشی به شعب با افزایش اختیارات همراه با گزارش های کنترلی مستقل و ابلاغ طرح های بدون اولویت و با اولویت پایین از نظر بازار محصول را از دیگر مضامین و عناوین سیاست های اعتباری بانک در راستای محقق نمودن شعار سال ۱۴۰۰ دانست.

 

یکپارچه‌سازی و برخط نمودن فرآیند پذیرش

وی در ادامه با بیان اینکه سنجش مستمر رضایت مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی و دیجیتال را نیز همانند سال‌های دیگر اجرا خواهیم کرد، گفت: امسال بر یکپارچه‌سازی و برخط نمودن فرآیند پذیرش، ارزیابی اعتباری و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد اعتبارات، تمرکز می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه