ولنوین برای هر سهم ۳۷۴ ریال سود کنار گذاشت

ولنوین برای هر سهم ۳۷۴ ریال سود کنار گذاشت
کدخبر : 19205

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حضور کلیه سهامداران برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی  به نقل از روابط عمومی،  در این مجمع که با حضور سهامداران و نمایندگان آن‌ها، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، حسابرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، صورت‌های مالی این شرکت در سال ۱۳۹۹ پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب مجمع رسید.

 بر این اساس شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال مالی مورد گزارش  مبلغ سه هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده که نسبت به سال گذشته معادل ۶۱ درصد رشد داشته است.

 شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ توانسته به ازای هر سهم ۳۷۴ معادل ریال سود محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است. 

 شایان ذکر است، در سال ۱۳۹۹ بستر ورود به بازار سرمایه شرکت با اخذ مجوز پذیرش در بازار دوم شرکت بورس اوراق بهادار تهران فراهم شد. در این راستا اقداماتی از جمله تغییر شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام، درج نماد شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و انجام سایر تشریفات مقرر قبل از انجام عرضه اولیه سهام شرکت صورت گرفته است.

 انتخاب موسسه حسابرسی «بهمند» به‌عنوان بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه رسمی و ابقای اعضای حقوقی هیئت‌مدیره به مدت دو سال، از دیگر تصمیمات این مجمع بود.

 

اداره روابط عمومی و تبلیغات

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه