کارگزاری بانک مسکن، بزرگترین کارگزار خریدار محصولات کشاورزی و سومین کارگزار خریدار بازار فرعی بورس کالا

کارگزاری بانک مسکن، بزرگترین کارگزار خریدار محصولات کشاورزی و سومین کارگزار خریدار بازار فرعی بورس کالا
کدخبر : 19427

کارگزاری بانک مسکن، بزرگترین کارگزار خریدار محصولات کشاورزی و سومین کارگزار خریدار بازار فرعی بورس کالا در سال ۹۹ لقب گرفت.

به گزارش  رصد اقتصادی ، آمار حجم و ارزش معاملات کارگزاران فعال بورس کالا طی سال گذشته در تالارهای صنعتی و معدنی، پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، کشاورزی و بازار فرعی، بررسی و برترین‌ها معرفی شدند که کارگزاری بانک مسکن در تابلوی معاملات تالار محصولات کشاورزی و همچنین بازار فرعی بورس کالا، خوش درخشید.

براساس این گزارش، سال گذشته در تابلوی معاملات تالار محصولات کشاورزی بورس کالا 684 تن محصول به فروش رسید گه کارگزاری بانک مسکن در میان کارگزاران خریدار نسبت به سایر رقبا پیشتاز بود و با خرید 666 تن کالا به به ارزش 2/491 میلیارد تومان و کسب سهم 76 درصدی از ارزش کل معاملات، عنوان نخست را در این بخش بدست آورد.

همچنین در سال گذشته در بازار فرعی بورس کالا 123 هزار تن کالا مورد معامله قرار گرفت که کارگزاری بانک مسکن با کسب سهم 8 درصدی از ارزش معاملات در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است شرکت کارگزاری بانک مسکن یکی از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که در بازار سرمایه کشور، به ارائه انواع خدمات کارگزاری می‌پردازد.

 

 

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی کارگزاری بانک مسکن

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه