بیمه پارسیان به عنوان اولین شرکت صنعت بیمه مجمع عمومی خود را برگزار کرد

بیمه پارسیان به عنوان اولین شرکت صنعت بیمه مجمع عمومی خود را برگزار کرد
کدخبر : 19480

تخصیص مبلغ 300 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع بیمه پارسیان رسید.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام این شرکت منتهی به سال مالی 30/12/1399 صبح روز یکشنبه مورخ 26/02/1400 با حضور 89.54 درصدی سهامداران برگزار و صورت های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

براساس این گزارش با اطلاع رسانی قبلی این شرکت بیمه بورسی، طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، این مراسم به صورت پخش زنده و با حضور 89.54 درصدی سهامداران برگزار شد و سهامداران بطور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، ابتدا نسبت به انتخاب رییس مجمع، نظّار و منشی جلسه اقدام و پس از استقرار هیأت رییسه مجمع و نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس، گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال 99 توسط مدیرعامل ارایه گردید.

نکته مهم این گزارش حفظ سودآوری و اندوخته های درخور توجه سال 99 بود که توسط هادی اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل تشریح شد.

ترکیب بهینة پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آیین نامه‌ای، شفافیت صورت های مالی و همچنین ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه از نکات مثبت عملکرد شرکت بیمه پارسیان در سال مالی مورد اشاره بود.

در پایان پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از ارایه پاسخ¬های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و سؤالات مطروحه، صورت های مالی برای عملکرد منتهی به 30/12/1399 به تصویب رسید و در زمینة میزان تقسیم سود عملکرد سال مالی مذکور نیز بحث و بررسی لازم بعمل آمد و تقسیم مبلغ300  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین شرکت تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و شرکت هوشیار مفید به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل در سال مالی آتی و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی شرکت جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند.

 

مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه