تندیس زرین، 2 رتبه نخست، 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم

روابط عمومی بیمه ایران رتبه های برترجشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه را درو کرد

روابط عمومی بیمه ایران رتبه های برترجشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه را درو کرد
کدخبر : 19637

هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت بیمه با درخشش و کسب عناوین برتر، از جمله تندیس زرین، 2 رتبه نخست، 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم توسط شرکت بیمه ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش رصد اقتصادی  و  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور با حضور رییس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

   در این برنامه، برترین های صنعت بیمه درحوزه های نه گانه جشنواره معرفی و تندیس و لوح تقدیر خود را از دکتر سلیمانی رییس کل، مصدق و امینی اعضای هیات عامل ، قاسمی مدیر کل حوزه ریاست کل، زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی و دکتر داوود زارعیان به عنوان نماینده هیات داوران جشنواره دریافت کردند.

    به این ترتیب، روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران  رتبه نخست روابط عمومی های برتر را در هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور در رشته های "انتشارات" و "ارتباطات درون سازمان " کسب کرد، همچنین رتبه دوم در بخش های "خلاقیت و نوآوری" و "سلامت و بیمه" و رتبه سوم در بخش "روابط عمومی الکترونیکی" از دیگر رتبه های کسب شده توسط روابط عمومی بیمه ایران در این جشنواره بوده است. 

    در لوح تقدیری که به همین مناسبت به بیمه ایران اعطا شده آمده است  : «دست یابی روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران در کسب رتبه اول بخش های "انتشارات" و "ارتباطات درون سازمان"، رتبه دوم در بخش های "خلاقیت و نوآوری" و "سلامت و بیمه" و رتبه سوم در بخش "روابط عمومی الکترونیکی" در قالب هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور، شایسته تحسین بوده و می تواند به عنوان یک تجربه موفق برای شرکت های دیگر مورد توجه قرار گیرد. بدین وسیله از مجموعه روابط عمومی بیمه ایران در تنظیم درست و اجرای مناسب مأموریت ها قدردانی می شود و از پروردگار یگانه برای شما بهروزی و موفقیت آرزومندیم.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه