بررسی عملکرد شعب بیمه میهن

بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
کدخبر : 20129

مدیریت امور شعب امروز نیز در جلسه حضوری با رؤسا و سرپرستان شعب مشهد، قزوین، زنجان، خرم آباد، کاشان و شعب تهران در محل ستاد، عملکرد و کارایی این شعب را بررسی و راهکارهای لازم را برای بهبود مستمر عملکرد، افزایش راندمان و کارایی و رفع نقاط ضعف ارائه کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه که معاون فنی و مدیر فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند، مهدی گشادرو معاون فنی ضمن قدردانی از تلاش های شعب در تحقق اهداف و پیشبرد امور شرکت، به بیان مسائل کلی و فرایندهای مختلف در حوزه فنی پرداخت و رمز موفقیت در امور را بکاربستن صحیح دستورالعمل ها و معیارهای فنی دانست و بر اجرای دقیق آنها تأکید کرد.

سعید صمدی فر مدیر امور شعب و شبکه فروش نیز ضمن تشکر از زحمات شعب، توصیه ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و رفع موانع ارائه و موفقیت و اعتلای بیمه میهن در بازار را در گرو کارآمد بودن، پایش مستمر امور، توسعه فروش و تسهیل و تسریع ارائه خدمات به بیمه گذاران با مدنظر قرار دادن سیاست ها و راهبردهای اتخاذ شده در امر فعالیت ها و فرایندهای بیمه گری و سودآوری دانست و بر این مقوله ها تأکید کرد.

در این جلسه مدیران حاضر به سوالات و ابهامات رؤسای شعب در حوزه های مختلف پاسخ گفتند و رؤسای شعب هم مشکلات و چالش های شعبه متبوع را بیان کرده و بر رفع پاره ای از محدودیت ها تأکید کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه