ثبت‌نام و احراز هویت سجام در اپلیکیشن آیگپ

ثبت‌نام و احراز هویت سجام در اپلیکیشن آیگپ
کدخبر : 20654

امکان ثبت‌نام رایگان سجام از طریق کارگزاری پارسیان در آیگپ فراهم شده است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی آیگپ، سجام به معنای "سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان" است. این سامانه توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه که زیر نظر بورس قرار دارد، برای یکپارچگی اطلاعات ایجاد شده است.

همه آن‌هایی که پیش از سال 97 کد بورسی یا کد سهام‌داری دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به سامانه سجام، کد سجام دریافت کنند.

به عبارتی تمامی افرادی که از خدمات مالی همچون؛ خریدوفروش سهام، سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و... استفاده می‌کنند، بر اساس قوانین و مقررات مبارزه با پول‌شویی، ملزم به‌یکبار ثبت‌نام و احراز هویت در مراکز معرفی شده در سامانه سجام هستند.

به این نکته توجه کنید که با یک‌بار ثبت‌نام در سامانه سجام، امکان دسترسی به‌تمامی سرویس‌های بازار سرمایه وجود دارد و نیازی نیست که برای مراجعات دوباره خود به نهادهای مالی اعم از کارگزاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین سرمایه و ... نیاز به احراز هویت مجدد نخواهید داشت.

اپلیکیشن آیگپ در ادامه ارائه خدمات مختلف به کاربران امکان ثبت‌نام و احراز هویت غیرحضوری سجام را امکان‌پذیر ساخته است. به صورتی که کاربران با مراجعه به بخش آیلند و از قسمت خدمات پرداخت می‌توانند به تایل سجام دست پیدا کرده و در نهایت با کلیک بر روی این قسمت برای ثبت‌نام و یا احراز هویت اقدام کنند.

اپلیکیشن آیگپ را می‌توانید با ارسال عدد 1 به 10004427 نصب و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب آن اقدام کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه