سرمایه بانک خاورمیانه ۶۶ درصد بیشتر می‌شود

کدام شرکت‌‎های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

کدام شرکت‌‎های بورسی افزایش سرمایه دادند؟
کدخبر : 20917

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، در دو روز گذشته، برخی نمادهای بورسی با انتشار اطلاعیه‌ای از طی شدن برخی از مراحل افزایش سرمایه خود خبر دادند.

 

به گزارش رصد اقتصادی، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، در دو روز گذشته، برخی نمادهای بورسی با انتشار اطلاعیه‌ای از طی شدن برخی از مراحل افزایش سرمایه خود خبر دادند.

بر این اساس شرکت کارت اعتباری ایران کیش که با نماد رکیش در بورس فعال است، از موافقت مجمع عمومی فوق‌العاده با افزایش سرمایه ۱۶۹ درصدی خود خبر داد. بر این اساس سرمایه این شرکت از ۲۶۰ میلیارد تومان به ۴۴۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

دیگر شرکتی که اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره درباره افزایش سرمایه در کدال منتشر کرد، شرکت صنایع جوشکاب یزد (بکاب) بود. بر اساس این اطلاعیه این شرکت افزایش سرمایه ۱۹۰ درصدی را از محل سود انباشته در دستور کار خود قرار داده است.شرکت بانک خاورمیانه هم از صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۶ درصدی خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه سرمایه این بانک خصوصی از ۱٫۵ هزار میلیارد تومان به ۲٫۵ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه