صدور کارت اعتباری خرید لوازم‌خانگی تا سقف 500 میلیون ریال در شعب بانک اقتصادنوین

صدور کارت اعتباری خرید لوازم‌خانگی تا سقف 500 میلیون ریال در شعب بانک اقتصادنوین
کدخبر : 21602

بانک اقتصادنوین با معرفی «کارت اعتباری انتخاب نوین»، شرایط خرید اقساطی کالای لوازم‌خانگی با نرخ سود و شرایط بازپرداخت ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان، افزایش قدرت خرید هم‌وطنان گرامی و حمایت از تولیدات شرکت‌های داخلی، در تفاهم‌نامه‌ای با «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (اسنوا)» تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال کارت اعتباری، با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ قسط ماهانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط، برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های مجاز اسنوا در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت پیش‌فاکتور معتبر (ممهور به مهر نمایندگی مربوطه) به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

گفتنی است، گروه صنعتی انتخاب در حوزه تولید لوازم‌خانگی مانند یخچال و ‌فریزر، صوتی و تصویری، اجاق‌گاز، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، فعال بوده و با دارا بودن بیش از 1000 فروشگاه زنجیره‌ای و نمایندگی فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگی می پردازد.

مشتریان ارجمند می توانند برای آگاهی از محصولات و نمایندگی‌های فروش اسنوا، به سایت این شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

همچنین شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور و کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان گرامی برای دریافت این تسهیلات ویژه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه