مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
کدخبر : 21675

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش رصد اقتصادی ، دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه