بیمه نوین

جشنواره فروش بیمه‌های مسئولیت نوین در شهریورماه

جشنواره فروش بیمه‌های مسئولیت نوین در شهریورماه
کدخبر : 21691

شرکت بیمه نوین به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان، بیمه‌­های مسئولیت خود را در شهریور ماه با شرایط ویژه به فروش می‌­رساند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت در جشنواره فروش بیمه‌­های مسئولیت، این بیمه‌­نامه‌­ها را از ۱۳ الی ۲۹ شهریورماه با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌­دهد.

در جشنواره فروش بیمه‌­های مسئولیت بیمه نوین، انواع بیمه­‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، خدماتی، بازرگانی، کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی و کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی با تخفیف ویژه به فروش می‌­رسند.

 از دیگر محصولات بیمه‌­ای ارائه شده در این جشنواره، مسئولیت‌حرفه‌ای پزشکان، مسئولیت‌حرفه‌ای پیراپزشکان، مسئولیت‌مدنی مدیران مجتمع‌­ها و مراکز آموزشی، مسئولیت‌مدنی دارندگان آسانسور و نیز مسئولیت‌مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان هستند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیف جشنواره فروش بیمه­‌های مسئولیت بیمه نوین، می­‌توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.comm مراجعه کرده و یا با شماره ٠٢١٢٣٠٤٧ تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه