بانک کشاورزی

عملکرد موفق بانک کشاورزی در واریز کلیه وجوه گندم تا نیمه شهریور

عملکرد موفق بانک کشاورزی در واریز کلیه وجوه گندم تا نیمه شهریور
کدخبر : 21767

با عاملیت بانک کشاورزی بیش از 228 هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم تا نیمه شهریورماه سال جاری به حساب کشاورزان واریز و با پرداخت این مبلغ 99.9 درصد از مطالبات گندمکاران تسویه شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، از آغاز فصل خرید گندم تا  16 شهریورماه سال جاری 1868 مرکز خرید در کشور، بالغ بر 4 میلیون و 531 هزارتن گندم به ارزش 228 هزار و611 میلیارد ریال را در قالب 906 هزار 967 محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مبلغی بیش از 228433 میلیارد ریال از مجموع  228611 میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت به زودی خاتمه خواهد یافت.

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور،عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در سال جاری، عملیات خرید تضمینی و واریز وجوه گندم را زودتر از موعد سال های گذشته انجام داده و عملکرد شایان توجهی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه