بانک ایران زمین/

حاشیه سازی برای یک بانک خصوصی

حاشیه سازی برای یک بانک خصوصی
کدخبر : 22443

در روزهای اخیر خبری مبنی بر بازداشت رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در سایت های خبری و فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب های مختلف از سوی کاربران مواجه شد. در متن این خبر آمده است محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین و برادر ایشان توسط بازپرس جرایم پولی بانکی دادسرای تهران بازداشت شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، با کمی جستجوی ساده در فضای مجازی متوجه شدیم که چند سالی است سید حسن سلطانی فیروز به عنوان رئیس هیئت مدیره این بانک خصوصی منتصب شده است و اطلاعی مبنی بر حضور محمدرضا امیرحسنخانی در این بانک وجود ندارد.

اتمام همکاری این بانک با وی به سال 1394 برمی گردد و از آن تاریخ تا امروز هیچ همکاری بین بانک با نامبرده وجود نداشته است.

گفته می شود این حاشیه سازی ها زمانی شروع شد که یکی از سهامداران این بانک درخواست فروش غیر متعارف سهام خود را بیان نموده است و از سویی دیگر  یکی از مدیران اخراجی این بانک که متعلق به جناح های سیاسی است باعث انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و رسانه های خبری شده است.

این اخبار کذب در فضای مجازی نه تنها باعث تشویش در افکار عمومی می شود، بلکه موجب سوءاستفاده رسانه های معاند در فضای مجازی و موجب بدبینی مردم به نظام بانکی کشور خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه