پرداخت الکترونیک سداد

پرداخت آنلاین اقساط تسهیلات با ایوا

پرداخت آنلاین اقساط تسهیلات با ایوا
کدخبر : 22662

​امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی ایران به‌صورت آنلاین در سرویس «نشان بانک» اپلیکشین ایوا فراهم شده است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مشتریان بانک ملی ایران با ورود به سرویس «نشان بانک» اپلیکشین ایوا و انتخاب خدمت «پرداخت اقساط تسهیلات» می‌توانند بدون مراجعه به خودپردازهای این بانک و به‌صورت آنلاین اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند.

کاربران به کمک این سرویس می‌توانند با انتخاب شماره تسهیلات، شماره حساب‌شان و همچنین وارد کردن مبلغ قسط، بازپرداخت تسهیلات خود از مبلغ 100 هزار ریال تا 20 میلیون ریال را انجام دهند.

همچنین کاربران می‌توانند در منوی گزارشات تراکنش، گزارش واریزی اقساط خود را شامل وضعیت تراکنش، مبلغ، شماره تسهیلات، تاریخ تراکنش، کد رهگیری و شماره حساب خود را نیز مشاهده کنند.

درنهایت کاربران با انتخاب گزینه جزئیات تسهیلات نیز می‌تواند خلاصه‌ای از وضعیت تسهیلات خود را شامل شماره قرارداد، شماره حساب، شماره مشتری، مبلغ وصولی، باقیمانده وام، میزان جریمه و ... مشاهده کنند.

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است، که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری و به‌آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کنند.

کاربران به‌کمک این سرویس می‌توانند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ ارز و بسیاری از خدمات بانکی دیگر را غیرحضوری و به‌صورت 7*24 (24 ساعته و در تمامی روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه