معاون اداره کل بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران:

ارائه تسهیلات با نرخ های ترجیحی به دانش بنیان ها

ارائه تسهیلات با نرخ های ترجیحی به دانش بنیان ها
کدخبر : 22875

معاون اداره کل بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: متقاضیان تسهیلات دانش بنیان می¬توانند با ثبت نام در سامانه غزال، تسهیلات با نرخ های ترجیحی دریافت کنند.

به گزارش رصداقتصادی ، ناصر غلامی در وبینار آموزشی تخصصی امور بانکی که با حضور جواد عباسی معاون ارزی شعبه مرکزی، انیسی رییس شعبه قزوین، معینی رئیس شعبه یاسوج ، نفیسی معاون شعبه زاهدان و تعدادی از مشتریان و فعالان اقتصادی استان­های قزوین، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد، افزود: با استفاده از منابع تلفیقی با صندوق توسعه ملی امکان کاهش نرخ سود وجود دارد.

وی با بیان آنکه امکان پرداخت این تسهیلات قبل و بعد از صدور کالا فراهم است، درباره چگونگی ارایه این نوع تسهیلات، اضافه کرد: این تسهیلات هم برای آماده کردن و حمل کالای صادراتی ارائه می شود و هم اگر کالا صادر شده و مشتری منتظر برگشت پول باشد، سرمایه در گردش لازم در اختیارش قرار می گیرد.

وی درباره خدمات قابل ارایه از سوی بانک توسعه صادرات، گفت: این بانک در بحث خدمات و تسهیلات به مشتریان به عنوان تامین کننده مالی و تسهیل کننده تجارت در حوزه های صادرات و واردات عمل می کند و تامین مالی در حوزه صادرات و پس از آن واردات با کمترین هزینه ممکن در اولویت های سیاستگذاری این بانک قرار دارد.

وی در خصوص محل تامین منابع لازم با هدف حمایت از صادرکنندگان، گفت: تسهیلات این بانک از محل منابع داخلی بر اساس نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می شود.

غلامی تاکید کرد: بانک توسعه صادرات ایران خدمات ارزی و ریالی نظیر صدور انواع ضمانت نامه ها، استفاده از ابزارهای پرداخت بین المللی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، با استفاده از شبکه شعب خود در سراسر کشور و همچنین ظرفیت موجود در شرکت های زیرمجموعه بانک ارایه می کند.

وی در پایان متذکر شد: همکاران ما درشعب بانک توسعه صادرات مسلط به آخرین قوانین و مقررات ارزی و ریالی هستند و مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک مشکلات احتمالی خود را حل و فصل کنند.

منبع:روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل از اگزیم نیوز


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه