مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد:

اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در سایت بانک مسکن

اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در سایت بانک مسکن
کدخبر : 22947

مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از اعلام نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در سایت این بانک خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی: مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: پس از برگزاری مراسم چهل و یکمین دوره قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۸با حضور عضو هیات مدیره بانک، هیات نظارت و کمیته اجرایی قرعه کشی بانک و همچنین مدیران امور و رؤسای ادارات کل مرکزی ،نتایج قرعه کشی هم اکنون در سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir قابل مشاهده است.
وی با اعلام این مو ضوع گفت: مراجعه کنندگان به سایت بانک مسکن می توانند با وارد کردن یکی از گزینه های شماره حساب و کدملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
وی افزود:در این دوره از قرعه کشی، تمامی حساب هایی که از تاریخ ۹۹/۵/۱تا ۱۴۰۰/۴/۳۱ دارای مانده حداقل پانصد هزار ریال برای مدت ۹۰ روز متوالی بوده و یا حداکثر تا تاریخ۱۴۰۰/۴/۳۱ با مبلغ حداقل پانصد هزار ریال افتتاح و مانده مذکور را برای مدت ۹۰ روز متوالی حفظ و در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۸نیز مفتوح و دارای حداقل پانصد هزار ریال مانده بوده اند، در قرعه کشی شرکت داده شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه