بانک شهر

تداوم و افزایش حمایت های بانک شهر از مدیریت شهرها در سال جاری

تداوم و افزایش حمایت های بانک شهر از مدیریت شهرها در سال جاری
کدخبر : 22987

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به نقش تاثیرگذار و بی بدیل این بانک در کمک به توسعه و آبادانی شهرها گفت: در تلاش هستیم در سال جاری با افزایش حمایت از مدیریت شهرها، موانع موجود در پیشرفت پروژه های شهری را مرتفع کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی  ، بهبود ساسانیان افزود: طی سال های گذشته به واسطه حمایت ها و تعامل بانک شهر با شهرداری ها ؛ اقدامات مناسبی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف به خصوص حمل و نقل عمومی انجام شده است.

ساسانیان با اشاره به بررسی درخواست های مدیریت شهرها از این بانک در کوتاه ترین زمان ممکن، تصریح کرد: تلاش کرده ایم در چارچوب مقررات بانک مرکزی و ضوابط ، دستورالعمل ها و خط مشی بانک خواست شهرداری ها را محقق کنیم.

وی در همین راستا افزود: طی هفته های اخیر نیز نشست های مهمی با شهرداران شهرهای مختلف و کلانشهرها برگزار و ضمن تاکید بر افزایش همکاری ها بر ادامه حمایت بانک از پروژه های شهری تاکید کرده ایم.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه اقدامات این بانک در حمایت از مدیریت شهرها باعث افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان از عملکرد مدیریت شهرها شده است، تصریح کرد: شهروندان شهرهای سراسر کشور می دانند که سرمایه اصلی ما آنها هستند و مدیران بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به آنان تمام تلاش خود را انجام می دهند.

ساسانیان در پایان گفت: بانک شهر در بیش از یک دهه فعالیت خود با توان حداکثری ، نقش تاثیرگذاری در توسعه زیرساخت های شهری به خصوص دربخش حمل و نقل عمومی داشته است؛ و درادامه ارتباط با شهرداری های شهرهای کوچک نیز در سال جاری مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

منبع:روابط عمومی بانک شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه