بیمه کوثر/

نواختن زنگ بیمه در گرگان توسط بیمه کوثر

نواختن زنگ بیمه در گرگان توسط بیمه کوثر
کدخبر : 23049

بیمه کوثر هم‌سو با سیاست ‌های بیمه مرکزی زنگ بیمه را در مدرسه شاهد دختران گرگان به صدا درآورد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، به‌منظور گسترش فرهنگ بیمه و بیمه‌گری در کشور و همچنین توجه قشر دانش‌آموز به آینده‌نگری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی در زندگی، زنگ بیمه توسط بیمه کوثر با حضور جمع اندکی از دانش‌آموزان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مسئولان استانی و اداره آموزش و پرورش و به صورت حضوری و پخش هم‌زمان در شبکه اجتماعی شاد به صدا در‌آمد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی و توجه بیش از پیش دانش‌آموزان به صنعت بیمه، گفت: آموزش و گسترش بیمه‌گری در کشور باید از مدارس و مقطع ابتدایی آغاز شود تا خانواده‌ها مشکلات احتمالی را در آینده بتوانند به راحتی برطرف کنند و دغدغه نداشته باشند.

سیدقاسم حسنی افزود: بیمه‌ها نقش پشتوانه و حمایتی برای افراد و آحاد جامعه ایفا می‌کنند که با دید بلندمدت، سبب کاهش هزینه در خانواده‌ها، صنایع، سازمان‌ها و سایر ارکان اجتماع خواهد شد. با همین نگاه، ما مسئولان آموزش و پرورش هم براساس حوادث گذشته و پیش‌بینی مخاطرات آینده، پوشش‌های مختلف بیمه‌ای را برای اماکن آموزشی و دانش‌آموزان تهیه می‌کنیم زیرا آن را نه هزینه بلکه یک سرمایه‌گذاری حیاتی می‌دانیم.

در پایان مراسم بسته‌های آموزشی با موضوع بیمه و همچنین انواع لوازم‌التحریر توسط سرپرستی بیمه کوثر به تمام دانش‌آموزان اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه