دکتر ابراهیمی خبر داد:

آغاز زندگی مشترک 55 هزار زوج جوان ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک سپه

آغاز زندگی مشترک 55 هزار زوج جوان ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک سپه
کدخبر : 23384

مدیرعامل بانک سپه گفت: 55 هزار زوج جوان ایرانی طی هفت‌ماه نخست سال جاری زندگی مشترک خود را با تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک آغاز کردند.

به گزارش رصداقتصادی : دکتر آیت‌اله ابراهیمی مبلغ کل تسهیلات پرداختی بانک سپه در قالب قرض‌الحسنه ازدواج طی هفت‌ماه نخست سال 1400 را 48 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 

وی ضمن اشاره به برنامه‌های حمایتی بانک سپه از ازدواج جوانان و همسویی با سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی دولت، تصریح کرد: این بانک در برنامه جامع عملیاتی سالانه خود برای کمک به ازدواج جوانان، تسریع و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای واجدان شرایط را در دستور کار دارد.

دکتر ابراهیمی از متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج خواست با تکمیل مدارک خود بانک سپه را در پرداخت سریع‌تر این تسهیلات یاری کنند.

مدیرعامل بانک سپه حداکثر میزان تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین را 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: کارمزد این تسهیلات چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر 10 سال (120 ماهه) با ضامن معتبر است.

وی یادآور شد: زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آنها از اول فروردین‌ماه سال 1397 به بعد در دفاتر ثبت شده است، می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از بانک سپه اقدام کنند.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه