فرمانده بسیج بیمه ایران:

برنامه های متنوعی در هفته بسیج برگزار می‌شود

برنامه های متنوعی در هفته بسیج برگزار می‌شود
کدخبر : 23393

​فرمانده حوزه بسیج بیمه ایران، از برگزاری برنامه های متنوع، فرهنگی و ورزشی در این شرکت به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران علی حسین طهماسبی ‌ در خصوص برنامه‌ های امسال  که با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" برنامه ریزی شده و  توسط رده‌های مختلف بسیج دنبال خواهد شد، اظهار داشت : در عرصه ایثارگری، بسیج  نقش مؤثری را در طول انقلاب اسلامی ایفا کرده است. شجره طیبه بسیج که با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال 1358 بنیان گذاشته شد از روز اول منشأ خیر و برکات بوده و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی داشته است. همچنین طی سال‌های اخیرشاهد حضور و مشارکت بسیجیان در عرصه‌های مختلف، ازحوادث طبیعی، درمان و واکسیناسیون بیماری کرونا گرفته تا کمک به محرومان جامعه بوده ایم.

وی افزود: حوزه  بسیج  شرکت سهامی بیمه ایران در حال حاضر از نظر ظرفیت اجرایی در حد بالایی قرار دارد و برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای هفته بسیج در نظر گرفته است. برنامه های این حوزه شامل: توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی ، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، آمادگی جسمانی وفوتبال، دیدار با خانواده معظم شهدای بیمه ایران با هماهنگی امور ایثارگران وروابط عمومی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دیدار پزشکان 15بیمارستان در سطح شهر تهران و قدردانی از ایشان، تدارک استقرار تیم سازمان انتقال خون در ساختمان مرکزی به منظور اهدای خون توسط همکاران به مدت 2روز، برگزاری نشست هفته صالحین، مسابقات قرآنی و . . . خواهد بود.

طهماسبی با اشاره به برنامه پایانی هفته بسیج نیز اظهار داشت : به منظور تجلیل ازخدمات  فرماندهان قبلی بسیج بیمه ایران و همچنین  بازنشستگان بسیجی شرکت، در روز پایانی هفته بسیج  گردهمایی خانواده بسیج بیمه ایران با حضور همه همکاران و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی، همچنین با تشریح فعالیت های حوزه بسیج بیمه ایران در زمینه مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد : حوزه بسیج بیمه ایران با تشکیل گروه‌های جهادی، حضور بسیار گسترده و در خور توجه ای در بخش‌های مختلف  و رویدادهای کشور داشت که از جمله آنها توزیع 35 تانکر آب در روز عاشورا به همراه بسته های معیشتی در مناطق محروم استان خوزستان بود.

فرمانده حوزه بسیج بیمه ایران ، ‌در پایان اضافه کرد: از دیگر اقدامات این حوزه می توان به حضور بسیجیان شرکت در مناطق زلزله زده استان هرمزگان و توزیع  ۲ میلیارد ریال ، اقلام و بسته های معیشتی در بین زلزله زدگان این استان با هماهنگی مدیریت بیمه ایران استان هرمزگان اشاره کرد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه