بانک صادرات ایران

آغاز زندگی مشترک ٩٨ هزار نفر با وام ازدواج بانک صادرات ایران

آغاز زندگی مشترک ٩٨ هزار نفر با وام ازدواج بانک صادرات ایران
کدخبر : 23419

​بانک صادرات ایران در هشت ماه سالجاری، به ٩٨ هزار نفر بیش از ٨٤ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تشکیل خانواده در هشت ماه منتهی به پایان آبان‌ماه سال جاری با پرداخت ٨٤ هزار و ٣٧٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، در شادی شروع زندگی ٩٧ هزار و ٥٥٧ عروس و داماد شریک شد.

همچنین ٢٢ هزار نفر از متقاضیان وام ازدواج در مرحله تکمیل پرونده برای دریافت این وام از بانک صادرات ایران هستند که با تکمیل مدارک، پرداخت وام به آنها سرعت خواهد گرفت.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود به نحوی که این بانک از ابتدای سال ١٣٩٥ تاکنون بیش از ٢٤٣ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخته و تشکیل خانواده را برای ٧٣٤ هزار نفر تسهیل کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران در سال ٩٥ تعداد ١٣٠ هزار فقره به ارزش ١٢ هزار میلیارد ریال، در سال ٩٦ بیش از ١٥٣ هزار فقره به ارزش ١٦ هزار میلیارد ریال، در سال ٩٧ بالغ بر ١١٦ هزار فقره به ارزش ١٨ هزار میلیارد ریال، در سال ٩٨ به میزان  ١١٣ هزار فقره به ارزش ٣٥ هزار میلیارد ریال، سال ٩٩ نزدیک به ١٢٥ هزار فقره به ارزش ٦٥ هزار میلیارد ریال و در هشت ماه اول سال ١٤٠٠ بیش از ٩٧ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ٨٤ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه