بیمه آسیا

پیام مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز بسیج

پیام مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز بسیج
کدخبر : 23489

​مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت گرامیداشت روز بسیج، پیامی صادر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نهاد مقدس بسیج، شجره طیبه ای است که با درایت امام راحل(ره) به بار نشست و با پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب(مدظله) همچنان استوار است و روز به روز پایدارتر می‌شود و به فرهنگی فراگیر و گسترده تبدیل شده است.

درخت تنومند بسیج مستضعفان به عنوان یک نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین خود، همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌ منشا خدمات و اثرات فراوان بوده و در طول بیش از چهار دهه در عرصه های پرافتخار دفاع و خدمت و یاری رسانی به مردم کمر همت بسته است.

بسیج تنها یک نهاد و سازمان نظامی نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ عمیق است که حضور آن در عرصه اقتصادی هم چشمگیر بوده و از جمله در صنعت بیمه حامی همیشگی سرمایه های فعالان اقتصادی و آحاد افراد جامعه بوده است. اکنون وظیفه‌ همه ماست تا با پاسداشت رشادت های بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی و حرکت جهادی،‌ از سرمایه های این مرز و بوم حفاظت کرده و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را ممکن سازیم.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز به ویژه همکاران بسیجی در بیمه آسیا، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و سلامت و بهروزی همگان را از پیشگاه خداوند متعال مسالت دارم.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه